Beantwoord

Uitschakelen van de mogelijkheid om online aankopen te doen

  • 21 April 2020
  • 3 reacties
  • 2452 keer bekeken

Hello ik wil zo snel mogelijk online kopen uitgeshakelen hoop dat jullie het snel doen. Heb een hoge rekening Gekregen door online kopen  hoop snel dat het wordt uitgezet.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Susan_ 24 April 2020, 11:34

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Najiha ik denk dat je ook degenen aan moet spreken die zonder jouw toestemming die online aankopen doen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Najiha, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het uitzetten van de online aankopen kan via onze klantenservice, daar horen wij hoor bij! De snelste manier is even met ons bellen via 0800-0402, of te chatten. Maar mocht ik je hier bij kunnen helpen, dan doe ik dat ook graag! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer + 06-nummer en de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is (bij persoonlijke opmerkingen)? Overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

@Najiha, ik heb helaas geen reactie meer gehad en zie ook geen gegevens in je Forum profiel. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je het inmiddels via een ander kanaal geregeld?

Reageer