Beantwoord

Uitzetten KPN melding bij voicemail

• 24 april 2014
  • 2 reacties
  • 2352 keer bekeken

Als iemand mij belt en mijn toestel staat uit en ik heb mijn toestel zo ingesteld dat hij naar voicemail gaat, volgt er na een paar keer overgaan, eerst een KPN melding "dit toestel is niet in gebruik" en na een paar seconden volgt mijn persoonlijke welkomstboodschap. Is de KPN melding uit te schakelen?

icon

Beste antwoord door Afra 25 april 2014, 14:38

Beste atilllav,

ik heb n.a.v. je bericht, contact gehad met mijn collega van de technische dienst.

Wanneer degene die jou probeert te bereiken, doorgeschakeld wordt naar jouw voicemail, krijg je altijd een statusmelding te horen. De statusmelding krijgt de beller te horen op het moment dat jij bijvoorbeeld in gesprek bent, je toestel geen verbinding heeft met het netwerk of je toestel uit staat.

Deze melding kan niet uitgeschakeld worden.

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben m.b.t. producten of diensten van KPN, dan ben je van harte welkom, deze via dit forum aan mij te stellen.

Met vriendelijke groet,

Afra 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste atilllav,

ik heb n.a.v. je bericht, contact gehad met mijn collega van de technische dienst.

Wanneer degene die jou probeert te bereiken, doorgeschakeld wordt naar jouw voicemail, krijg je altijd een statusmelding te horen. De statusmelding krijgt de beller te horen op het moment dat jij bijvoorbeeld in gesprek bent, je toestel geen verbinding heeft met het netwerk of je toestel uit staat.

Deze melding kan niet uitgeschakeld worden.

Ik vertrouw erop je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben m.b.t. producten of diensten van KPN, dan ben je van harte welkom, deze via dit forum aan mij te stellen.

Met vriendelijke groet,

Afra 

Beste Afra,

Dank voor het antwoord.Jammer dat dit zo werkt.

Veel bellers hangen voordat mijn persoonlijke welkomst boodschap wordt afgespeeld op, als ze een melding krijgen "deze telefoon is buiten werking". Overigens is die melding bij mij alleen het geval als de telefoon fysiek uit staat. Als ik niet opneem, dan krijg je alleen mijn welkomst boodschap.

Het zo interessant zijn voor KPN om zijn klanten service te verlenen, om de keus te hebben om die melding van KPN (statusmelding) aan of uit te kunnen zetten.

Groet,

Atilla

Reageer