Beantwoord

Unlockcode is er niet?

  • 27 April 2019
  • 6 reacties
  • 1004 keer bekeken

Ik heb een unlockcode voor een mobiel toestel aangevraagd via het formulier op jullie site. Ik kreeg meteen de reactie dat die code er niet is, omdat het toestel al simlockvrij zou zijn. Dat klopt echter niet: als ik een andere simcard plaats, moet ik de ontgrendelings pin voor het sim netwerk doorgeven. Wat kan ik nu nog doen? Heb ook telefonisch contact gehad hierover, maar verder dan bovenstaande kom ik niet. Jullie zeggen is simlockvrij en het is niet zo. Ben ook al in de winkel geweest, waar men mij ook niet verder kon helpen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 May 2019, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @mirbar . Wat vervelend! Ik heb iets meer context nodig om je hier verder mee te helpen. Heb je het toestel via ons gekocht? Hoe is dat gegaan en wat voor toestel is het?
Toestel was van een kennis. Het is een Samsung GT e 2220, gekocht via KPN, echter al wat jaartjes geleden. Ik ga het gebruiken voor een weeshuis, want het is een prima toestel. Ik weet hoe ik de unlockcode moet aanvragen, maar bij dit toestel lukt het niet omdat ik de melding krijg dat het simlockvrij is en dat is niet zo.
Ben al in de winkel geweest en diverse gesprekken gevoerd met KPN. Kom echter geen stap verder. In de winkel wisten ze niet eens waar een imei nummer te vinden was. Hopelijk kun jij me helpen
Ah, dank voor de informatie! Ik kan niks beloven maar ik heb ondertussen een mail gestuurd naar een collega die hopelijk meer weet. Ik laat je zo snel mogelijk weten of wij je kunnen helpen!
De collega die hier meer van weet is er volgende week weer. Ik zal proberen om dat die update te geven. Hopelijk met goed nieuws!
Ik heb je een privéberichtje gestuurd want mijn collega wil graag het IMEI nummer weten. Ik hoop dat je die nog kunt achterhalen!
Via privéberichten en de hulp van een collega is het uiteindelijk gelukt om de juiste unlock code te achterhalen. Hierbij was het belangrijk dat we het IMEI hebben kunnen achterhalen. Eind goed, al goed dus! :-)
Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, weet je mij te vinden @mirbar