Beantwoord

USB GSM Dongel op MS Surface RT

• 3 juni 2014
  • 4 reacties
  • 1351 keer bekeken

Is er een moelijkheid om een KPN GSM Dongel op de MS Surface RT te gebruiken ?Groeten,

Stoffel Bos

icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 juni 2014, 16:33

Hallo Stoffel, 

Dat is helaas niet mogelijk. Deze heeft geen USB ingang en geen 3G functie. Wat je wel kunt doen is een Mobiele Wifi router aanschaffen. Daarmee kan je met tot 8 apparaten een internet verbinding maken. 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Stoffel, 

Dat is helaas niet mogelijk. Deze heeft geen USB ingang en geen 3G functie. Wat je wel kunt doen is een Mobiele Wifi router aanschaffen. Daarmee kan je met tot 8 apparaten een internet verbinding maken. 

Reputatie 7
Ik maak meestal een Wi-Fi-koppeling (gedeeld internet) met m'n mobiel (Windows Phone 8.1 maar dat lijkt me ondergeschikt) zodat ik via de 4G-verbinding van die mobiel het internet op kan. Heeft wat mij betreft ook als voordeel dat je maar één databundel nodig hebt. Zodat ik niet in een situatie kom dat op het ene apparaat de bundel al op is terwijl er op het andere nog voldoende over is. Is nog lekker snel ook. Alleen de batterij van de mobiel is sneller leeg op deze manier.

@Marcia_  Bedankt. Eigenlijk had ik hier zelf aan moeten denken. Ik heb met dit soort routertjes gewerkt in een sloppenwijk in de Dom Rep.
@Henk Deze oplossing heb ik ook aan gedacht, maar de vriendin in kwestie heeft nog een nokia 3310 :)

Reputatie 7
Badge +28
Geen enkel probleem hoor! Mocht ik je in de toekomst nog eens kunnen helpen, weet je me te vinden!

Reageer