Beantwoord

Van sim only naar abonnement met toestel

  • 14 January 2019
  • 4 reacties
  • 495 keer bekeken

Zou u mij kunnen laten weten wat de beste manier is om over te gaan van mijn huidige sim only, naar een abonnement met toestel en nummerbehoud?
En is het ook mogelijk om vier maanden voor einde contract al mijn sim only over te zetten naar een abonnement met toestel.
Zodat Ik dan wel alvast een toestel kan uitzoeken voor als mijn contract in gaat vier maanden later. En natuurlijk wetende dat ik mijn huidige sim only contract moet uitzitten tot einde looptijd.
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 January 2019, 16:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Equinoxx Daar kan ik je vast wel iets over uitleggen. 😉

Wat allereerst belangrijk is om te weten is of je al klant bent bij ons, met je huidige Sim Only-abonnement. Je schrijft over nummerbehoud, dat me doet vermoeden dat je klant bent bij een concullega. Klopt dat? In dat geval is het wel handig als je (bijna) contractsvrij bent. We kunnen je er ook op attenderen als het zo ver is.

Als je toch al klant bij ons bent is nog eenvoudiger. Je kunt via onze site het toestel en het abonnement van je keuze selecteren en de verlenging laten doorvoeren. In dat geval kun je inderdaad al vier maanden voor het eindigen van je huidige contract de verlenging laten doorvoeren en je toestel ontvangen. Vanzelfsprekend kan ik je ook in contact brengen met een collega, die telefonisch nog even alles met je door kan spreken.

Mocht je dit willen dan kun je je KPN Forum profiel voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Beste Bart,

Ik ben uiteraard al klant van KPN.
Ik heb mijn profiel bijgewerkt.
Dus graag dat ik in contact wordt gebracht met 1 van u medewerkers.
Reputatie 7
Badge +20
Ha! Dat is mooi om te horen, het was me niet 100% duidelijk. Dank voor je gegevens en ik ga zorgen dat een collega je gaat bellen om alles met je door te spreken!
Reputatie 7
Badge +20
Moment! Ik moet mezelf corrigeren: ik zie dat ik iets niet goed heb gezien. Je hebt twee abonnementen bij ons. De eerste is verlengbaar vanaf 23 februari en de tweede vanaf 29 maart. Dat zijn voor beide nummers de momenten dat je 4 maanden voor het einde van je huidige contract bent en je abonnement kunt verlengen. Nog heel even geduld dus!

Reageer