Vraag

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

• 30 september 2016
  • 2 reacties
  • 2883 keer bekeken

Hallo,

(Samsung Galaxy S6 Edge met Android 6.0.1)
Ik wil mijn telefoon doorschakelen naar een ander nummer. Hiervoor gebruikte ik de app EazyRedirect met een widget op het startscherm. 1x tikken en klaar.

Na een eerdere Android update werkte dit ineens niet meer en kreeg ik de melding "Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code"
Testen door met *21 door te schakelen werkte niet. Ook *002# als tip van KPN werkte niet. Alles geeft dezelfde foutmelding.

Antwoord van de, volgens mij, tweede lijn was toen: Dat komt omdat u zelf een software update heeft gedaan en niet heeft gewacht tot de update door KPN beschikbaar werd gesteld. Mogelijk is bij een volgende KPN Android update het probleem verholpen.

Helaas, ook vandaag na de installatie van de volgende door KPN geinitieerde update werkt het nog niet.

Doorschakelen kan wel, maar dan alleen via de telefoon app>meer>instellingen>meer instellingen>oproepen doorschakelen>spraakoproep>altijd doorschakelen.
7 keer tikken dus en dan moet je ook nog wachten tot de netwerkinstellingen zijn ingelezen.
Het werkt dus wel, maar is nu super onhandig.

En het zou zo mooi zijn om mijn privetelefoon naar mijn zakelijke door te kunnen zetten, zodat ik in de auto beide telefoons op de carkit kan gebruiken.

Wie heeft een oplossing??

Dank!

Marijn

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ik heb geen gegevens voorbij zien komen @mvantrier. Heb je nog hulp nodig of ben je via een andere weg geholpen? Als het eerste het geval is, stuur dan je gegevens nog even toe 🙂.
Reputatie 7
Badge +24
Hi @mvantrier, welkom op het forum!

Waarom gebruik je een app om door te schakelen, als je dat ook in je toestel zelf kunt doen? De app die je gebruikt ken ik verder niet, dus daar kan ik je vrij weinig over vertellen. Of er iets aan de hand is met het doorschakelen in je toestel zelf, daar ga ik morgen voor je achteraan. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Beantwoord je die?

Reageer