Beantwoord

verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

  • 14 november 2017
  • 3 reacties
  • 1484 keer bekeken

Dag, in sommige gevallen, als ik namelijk met mijn mobiel bel, bel ik cliënten anoniem #31#en dan het 06 nummer. Nu krijg ik een foutmelding: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code
Heel vervelend en mijn vraag is wat te doen?

marion
icon

Beste antwoord door hylja 17 november 2017, 13:27

Dag Erik. Dank voor de reactie. Ik had alleen een domme fout gemaakt #32# ipv #31# en tja dan werkt het niet. Gisteren KPN gebeld dat ik dit probleem had en in no time opgelost. Nogmaals dank voor je reactie
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum, Marion! Het per gesprek blokkeren met #31# werkt op sommige toestellen. Het lijkt erop dat het op jouw toestel niet meer werkt. Wel kun je vaak in het toestel in de instellingen je nummer op anoniem zetten. Het zijn iets meer stappen, maar dan kun je op die manier het ook per gesprek aan of uit zetten. Welk toestel heb je?
Dag Erik. Dank voor de reactie. Ik had alleen een domme fout gemaakt #32# ipv #31# en tja dan werkt het niet. Gisteren KPN gebeld dat ik dit probleem had en in no time opgelost. Nogmaals dank voor je reactie
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat het zo snel toch weer opgelost was, hylja!

Reageer