Beantwoord

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

• 13 november 2018
  • 2 reacties
  • 209 keer bekeken

Hoi.

Mijn Samsung J7 (Dual SIm) heeft 16 Gb intern geheugen. Die loopt vol, zonder dat ik er iets op heb staan. gegoogled en ontdekt dat ik mbv #9900# dit issue kan verhelpen.

Als ik dat doe krijg ik eerst de melding 'USS-code actief' en daarna 'verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'.
Om dit te verhelpen heb ik al een aantal dingen gedaan: harde reset, handmatig koppelen van mijn netwerk en dan opnieuw opstarten, dit een aantal keren achter elkaar.

Hebben jullie nog meer ideeen? Voorlopig kan ik mijn update niet meer uitvoeren omdat ik te weinig ruimte heb, terwijl ik slechts 2.4 Gb in gebruik heb voor apps en de rest op een externe schijf heb staan.
icon

Beste antwoord door Susan_ 13 november 2018, 20:35

Goedenavond KirMul, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb ook even op Google moeten kijken, dit is niet een alledaagse vraag 😉 Wat ik kan vinden zijn verschillende tips hoe je het, volgens mij, kan omzeilen. Die kan je op deze website terugvinden.

Daarnaast heeft mijn collega Paul hier ook ooit naar gekeken voor een andere klant, in dit topic. Hierbij was de oplossing een nieuwe simkaart. Mochten al die tips dus niet helpen in jouw situatie, vraag dan kosteloos een nieuwe simkaart aan om te kijken of dit het probleem oplost! Dit kan via MijnKPN, de website, in een KPN winkel en ook via 0800-0105 of onze LiveChat functie 😉
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond KirMul, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik heb ook even op Google moeten kijken, dit is niet een alledaagse vraag 😉 Wat ik kan vinden zijn verschillende tips hoe je het, volgens mij, kan omzeilen. Die kan je op deze website terugvinden.

Daarnaast heeft mijn collega Paul hier ook ooit naar gekeken voor een andere klant, in dit topic. Hierbij was de oplossing een nieuwe simkaart. Mochten al die tips dus niet helpen in jouw situatie, vraag dan kosteloos een nieuwe simkaart aan om te kijken of dit het probleem oplost! Dit kan via MijnKPN, de website, in een KPN winkel en ook via 0800-0105 of onze LiveChat functie 😉
Reputatie 7
Badge +20
@KirMul, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je nog helpen met het probleem, of heb je al een oplossing gevonden?

Reageer