Beantwoord

Verbindingsprobleem of ongeldige MMI code / toestel doorgeschakeld

  • 10 October 2017
  • 13 reacties
  • 17188 keer bekeken

Ik zet mijn (prive) toestel dagelijks op doorschakelen. (naar zakelijke telefoon) Zelden of nooit problemen gehad. Sinds gisteren gaat het mis. Mijn (prive) toestel staat nu doorgeschakeld en ik kan het niet meer uitschakelen? Ik krijg de melding "Oproepen doorschakelen onvoorwaardelijk voor alle basisservices. Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code".

De doorschakeling staat nog steeds "aan" maar op mijn toestel zie ik niet de melding dat dat ook zo is?
icon

Beste antwoord door Burhan 12 October 2017, 23:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Na wat zoekwerk op dit forum ben ik een soortgelijk probleem tegengekomen. De oplossing was vrij simpel #21. Het probleem van de doorschakeling is hiermee opgelost. Ik probeer het net weer in te schakelen en dat werkt niet? Ik ga nog even op zoek waarom dit nu zo is.

Martin.
Reputatie 6
Badge +11
Is het inmiddels allemaal weer goed, Marto?

Doorschakelen zou gewoon moeten werken door: *21*0612345678# in te toetsen. Het mobiele nummer is in dit geval een voorbeeld :-)
Het uitschakelen doe je dan door #21# in te toetsen.

Ik hoor graag van je!
Beste Burhan,
Ik gebruik de "standaard" software en nooit de *21*....# Gisteren werkte het weer zoals "altijd".
Bedankt voor je reactie.

Martin
Ik zit sinds 2 weken al met de doorschakeling.
*21*nr# geen succes
**21*nr# geen succes
Ook in Samsung zelf altijd via instellingen gedaan .... werkt ook niet meer
Zeer lastig dit probleem door veelvuldig niet kunnen doorschakelen
Geüpdate versie ... meerdere malen opnieuw opgestart....
Iemand oplossing?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jean5555, welkom op het forum! Balen dat het doorschakelen niet werkt! Bel je via 4G? Dan stel je een doorschakeling in met *21*06-nummer. Dit is dus zonder # op het einde. Zou je dat nog eens willen proberen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jean5555, welkom op het forum! Balen dat het doorschakelen niet werkt! Bel je via 4G? Dan stel je een doorschakeling in met *21*06-nummer. Dit is dus zonder # op het einde. Zou je dat nog eens willen proberen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. :)Hoi Jean, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat het doorschakelen gelukt is? Daar ga ik van uit. 🙂
Sorry voor de late reactie maar ook het voorgestelde werkt niet Justin.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Jean, gebruik je wellicht een aparte app voor het doorschakelen. In een vergelijkbaar topic gaf iemand aan dat de app DRUP de veroorzaker was van de doorschakelproblemen.

Gebruik je geen aparte app en schakel je ook niet door via de instellingen van jouw telefoon? Probeer je dus alleen door te schakelen via *21, reageer dan op m'n privébericht. Dan vraag ik onze Technische Dienst hier naar te kijken.
Vandaag bij mij opgelost
Toevallig verbinding via G4 ?
Ga via samsung instellingen naar netwerken en kijk of verbinding via G4 aanstaat.
Bij mij was dat het probleem
Ps is vervelend maar doe alle updates installeren
Reputatie 7
Badge +22
Wat fijn dat alles nu weer werkt, Jean! Goed om te horen. 🙂

Ik heb er ook een week mee zitten kloten. Niemand kon me helpen. Helpdesk wist ook geen raad meer. Toen ging ik mijn voicemail maar aanzetten ivm vakantie en voila ik kreeg een sms dat de doorschakelinstellingen warwn gewijzigd. Alles werkt weer.

Hallo misschien heb ik de oplossing voor het probleem gevonden.

Ik ben ook aan het knutselen geweest met *21* bla bla. En ik had het zelfde probleem . Heb mijn wifi uit gezet en toen was het geen probleem meer... Wie weet werkt het bij jullie ook... ?

Groetjes

 

 

Hallo misschien heb ik de oplossing voor het probleem gevonden.

Ik ben ook aan het knutselen geweest met *21* bla bla. En ik had het zelfde probleem . Heb mijn wifi uit gezet en toen was het geen probleem meer... Wie weet werkt het bij jullie ook... ?

Groetjes

 

 

Ik kom hier alleen even om te reageren op dit bericht. Heb lang lopen kl*ten met die melding, maar wi-fi uitgezet en deed het opeens! Geweldig!