De doorschakeling staat nog steeds "aan" maar op mijn toestel zie ik niet de melding dat dat ook zo is?
Beste antwoord door Burhan
Bekijk origineelBeste antwoord door Burhan
Bekijk origineelIk heb er ook een week mee zitten kloten. Niemand kon me helpen. Helpdesk wist ook geen raad meer. Toen ging ik mijn voicemail maar aanzetten ivm vakantie en voila ik kreeg een sms dat de doorschakelinstellingen warwn gewijzigd. Alles werkt weer.
Hallo misschien heb ik de oplossing voor het probleem gevonden.
Ik ben ook aan het knutselen geweest met *21* bla bla. En ik had het zelfde probleem . Heb mijn wifi uit gezet en toen was het geen probleem meer... Wie weet werkt het bij jullie ook... ?
Groetjes
Â
Â
Hallo misschien heb ik de oplossing voor het probleem gevonden.
Ik ben ook aan het knutselen geweest met *21* bla bla. En ik had het zelfde probleem . Heb mijn wifi uit gezet en toen was het geen probleem meer... Wie weet werkt het bij jullie ook... ?
Groetjes
Â
Â
Ik kom hier alleen even om te reageren op dit bericht. Heb lang lopen kl*ten met die melding, maar wi-fi uitgezet en deed het opeens! Geweldig!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.