Vraag

Verificatiecode voor voicemailapp

  • 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 135 keer bekeken

Ik wist mijn wachtwoord voor de voicemailapp niet meer, dus toetste mijn 06-nummer in en kreeg een verificatiecode. Maar: waar moet ik die invullen? Als ik hem bij wachtwoord invul krijg ik een foutmelding.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hallo Famloef, welkom op het Forum 🙂 Kan gebeuren dat je even het wachtwoord niet meer weet van de VoicemailApp.

Wanneer de VVM app een met een onjuiste username/wachtwoord combinatie in probeert te loggen, dan wordt het account na 3 incorrecte pogingen automatisch geblokkeerd voor 15 minuten.

Om automatisch te ontgrendelen volstaat ook om vanuit het KPN netwerk voicemail te bellen (b.v. 1233 of 0612001233). Menu keuzes zijn niet nodig.

Wil je bovenstaande eens uitproberen? Als dat niet helpt hoor ik het graag :)

Ps. wil je dan ook vermelden op welk toestel je VVM hebt ingesteld?

Reageer