Beantwoord

Verlengen mobiel abonnement

• 1 april 2018
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Abonnementen 3 stuks lopen bij KPN Mobiel mijn contract loopt af over 3 maanden ik kan nu verlengen bij kpn wat schetst mijn verbazing verlenging levert mij totaal niets op of ik nu een nieuwe klant ben of een klant die inderdaad al 2 jaar bij KPN zit dat interesseert ze geen ..................... ik neem niet eens de moeite om de klantenservice te bellen hoe dit nu zit als je zo met je bestaande klanten omgaat in zo'n log bedrijf dan houdt het inderdaad al snel op Ik wacht gewoon nog een paar maandjes af En stop met mijn abonnementen lekker over naar een nieuwe provider.
Mvg.
icon

Beste antwoord door huistijger 1 april 2018, 07:15

Hallo @Thavdam
Kortingen zijn er om nieuwe klanten te lokken.
Als elke klant ieder jaar korting zou krijgen dan zou dat resulteren in een forse prijsverhoging van het abonnement en zouden de klanten die niet om korting vragen de dupe hiervan zijn.
De enige manier om elk jaar korting te krijgen is elk jaar een andere provider te kiezen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Thavdam
Kortingen zijn er om nieuwe klanten te lokken.
Als elke klant ieder jaar korting zou krijgen dan zou dat resulteren in een forse prijsverhoging van het abonnement en zouden de klanten die niet om korting vragen de dupe hiervan zijn.
De enige manier om elk jaar korting te krijgen is elk jaar een andere provider te kiezen.
Inderdaad iedereen in zijn waarde laten daarom had ik zelf ook de conclusie getrokken om over te stappen naar een nieuwe provider nog wel even terug gekeken de rakkertjes van KPN zijn wel de duurste van alle providers ieder geval op dit moment
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Thavdam, welkom! Jammer dat je hier zo'n slechte nasmaak aan over houdt 😞. We proberen iedereen het beste aanbod te geven, daarom maken we geen onderscheid in nieuwe of trouwe klanten, iedereen krijgt het maximale wat we aan korting kunnen bieden. Ik kan me voorstellen dat dat een reden is om om je heen te kijken. Het zou jammer zijn als je daardoor overstapt, maar ik kan er niets aan veranderen helaas! Het staat je altijd vrij om contact op te nemen met de afdeling verlengingen: misschien is er toch een optie zodat je goedkoper uit bent dan nu, die je wellicht zelf niet zo snel had gezien.

Reageer