Beantwoord

Verlengen van kpn naar kids only

  • 9 January 2020
  • 1 reactie
  • 120 keer bekeken

Wilde vanavond mijn sim only verlengen en die van mijn kinderen omzetten naar een kids sim met nummer behoud. Helaas blijkt dat alleen te kunnen als mijn kinderen nog geen KPN klant zijn. 

Want…. we kunnen niet controleren of u het wel voor een kind aanvraagt…

Want … u bent al klant

 

OP de website staat nergens dt ik nog geen kpn klant mocht zijn. 

Vind dit een uitermate onvriendelijk iets. 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 January 2020, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ragna_D, welkom! Er is inderdaad voor gekozen om een Kids Sim abonnement alleen aan te bieden als nieuw abonnement. Dit kan ook zijn dat je met nummerbehoud overkomt naar een andere provider. Je kunt er niet naar verlengen als je al bij KPN zit. Dit is een bewuste keuze, inderdaad met als reden dat de Kids Sim eigenlijk bedoeld is voor kinderen die voor het eerst een mobiele telefoon krijgen. Je kunt wel overstappen naar KPN, omdat we wel graag nieuwe klanten verwelkomen. Ik kan er helaas niets anders van maken!