Beantwoord

Verlengen via MijnKPN lukt niet

Probeer via mijn kpn een tel te kopen en mijn abo te verlengen, bij de stap na het invullen gegevens en voor controle, blijf de applicatie hangen... als ik op button “volgend” druk gebeurt er niks!? Heb app en verschillende browsers geprobeerd.... niets! Help...
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 juli 2018, 15:40

Goedemiddag DinoB, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Wat vervelend dat je niet verder komt met het verlengen via MijnKPN. Ik begrijp hieruit dat je al weet wat je wil, alleen dat het nog niet ingevoerd is. Ik zal de melding doorgeven, maar voor nu is het misschien handig om die verlenging er wél door te krijgen. Je kan hiervoor even bellen, via 0800-0105, of chatten. Die opties gaan wat sneller dan via het Forum. Uiteraard wil ik je ook verder helpen hoor, dan geef je maar een gil!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag DinoB, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Wat vervelend dat je niet verder komt met het verlengen via MijnKPN. Ik begrijp hieruit dat je al weet wat je wil, alleen dat het nog niet ingevoerd is. Ik zal de melding doorgeven, maar voor nu is het misschien handig om die verlenging er wél door te krijgen. Je kan hiervoor even bellen, via 0800-0105, of chatten. Die opties gaan wat sneller dan via het Forum. Uiteraard wil ik je ook verder helpen hoor, dan geef je maar een gil!
Dank voor bericht! Maar waarom kan ik m niet via de app of websit aanvragen??? Ik heb dit 2 maandrm geleden ook al geprobeerd, dacht toen wordt wel opgelost! Ik wil m zelf bestellen, niet bellen of chatten!
Reputatie 7
Badge +19
Dat begrijp ik. Maak je gebruik van WiFi of 3G/4G tijdens het bestellen? Hier kan je het nog mee testen. Heb je het ook geprobeerd via onze verlengpagina, of alleen via MijnKPN? Het kan uiteraard ook nog in de KPN winkel, mocht je er echt niet uitkomen. Ik heb helaas nog geen reactie van de mensen achter de schermen waarom het niet lukt.
Hi,

Allebei geprobeerd! 4G, verscjillenxe browsers, laptop, iphome, ipad... helaas! Kan de button “volgende” niet indrukken... zie bijlage! Jammer dit... is ook al meer dan 2 maanden zo...
Sorry, dit is correcte screen met de “volgende” button die t niet doet
Reputatie 7
Badge +19
Ik zie bovenin een melding over een veilige verbinding met SSL.. Ik weet niet of die melding ermee te maken heeft, maar ik zal ook dat doorgeven. Via WiFi verbinding lukt het dus ook niet, of bedoelde je dat met laptop/iPad?

Zou je in jouw Forum profiel ook kunnen aangeven welk 06-nummer je wil verlengen?
Reputatie 7
Badge +19
@DinoB, ik heb nog geen reactie intern ontvangen hierover, heb je voor mij wel alsnog je 06-nummer? Dan kan ik nog enkele andere dingen nagaan in de tussentijd!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @DinoB, ik heb voor onze mensen achter de schermen je 06-nummer nodig en een specifieke dag / tijdstip waarop je dit geprobeerd hebt. Dan kunnen we beter achterhalen waar het mis gaat! Kan je me hiervan voorzien via een privébericht of kan je dit toevoegen aan jouw Forum profiel?

Reageer