Beantwoord

Verlengen via MijnKPN werkt niet

  • 4 February 2019
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem nu een half jaar later. Is er nog geen oplossing? Ook bij mij werkt de button Volgende niet in de Verlengshop.

Graag een spoedige oplossing.

Mvg

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 6 February 2019, 14:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag SylSal, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je niet kan verlengen in MijnKPN, heeft dat niet meer te maken met de storing die in het topic waarin je reageerde te maken. Die is namelijk al een tijdje opgelost, dus we moeten even kijken naar een andere mogelijkheid waarom je niet verder kan in de verlengshop! Allereerst is het belangrijk om na te gaan of je kan verlengen, anders kom je inderdaad niet in aanmerking hiervoor. Om dit even te checken, heb ik jouw 06-nummer nodig waar het om gaat. Wil je die in ieder geval toevoegen aan jouw Forum profiel? Samen met je naam, postcode + huisnummer. Dan zoek ik het even op (dit kan je zelf ook controleren in MijnKPN bij contract).

Mocht daar niet het probleem liggen en je bent gewoon verlengbaar, wil je dan controleren of het via de website wel werkt? Ik kan ook nog even aanvragen of een collega contact met je kan opnemen om je te voorzien van meer informatie 😉
Dank maar heb inmiddels elders verlengd aangezien het maar niet lukte via jullie site.
Mvg
Reputatie 7
Badge +21
Oke, dat is jammer om te horen! We hadden je graag op een andere manier verder geholpen. Een fijn weekend alvast!

Reageer