Beantwoord

Vertraagde Voicemail berichten

• 18 december 2018
  • 29 reacties
  • 804 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag allen, Zojuist weer gebeld met onze technische dienst. Tot nu toe is er geen oplossing voor de berichten die te laat of niet in de app verschijnen. Het gaat over de Visual Voicemail app van de iPhone. Apple is degene die het probleem moet oplossen met een update. Het is niet gezegd of dit volgende week is of volgende maand. Het kan dus nog even duren voordat het probleem is opgelost. Helaas ervaren iPhone gebruikers via andere providers ook dit probleem, omdat het gaat over een app van de iPhone. Er is wel een workaround. Via 1233 kun je een sms notificatie instellen bij gemiste oproepen. Dit gaat via optie 2. Instellingen' > Optie 4' > Netwerkinstellingen. Zo krijg je alsnog een bericht wanneer er een bericht is ingesproken. Niet de gewenste oplossing, maar ik hoop met jullie dat het snel weer werkt met de app van Apple.
Hallo Marina
Ik heb zojuist naar aanleiding van jouw bericht weer ontact met Apple gehad.
Zij hebben contact gehad met hun technici.
Die blijven herhalen dat het een probleem is bij de provider. De server van de provider moet een nieuw bericht pushen. Daar heeft de Visual voicemail app geen invloed op.

Het enige andere dat ze nog konden bedenken is dat er wellicht een andere app verhindert dat er contact wordt opgenomen met de servers. Een profiel of een Apparaatbeheer App. Ik heb bijvoorbeeld Googe Device Policy app van Gsuite.
Hebben de andere mensen met problemen zoiets ook?
Anders ligt het probleem volgens Apple dus echt bij KPN.
Dit is dus een heerlijk geval van kastje-muur...
Je geeft aan dat het probleem ook bij andere providers speelt. Ik kan dat nergens vinden in de forums van de andere providers. Waar hebben jullie die informatie vandaan?
Wel zie ik op het KPN forum dat er ook Androidgebruikers zijn met dit probleem.
Reputatie 7
Badge +18
@jabeling, Hierover heb ik contact gehad met onze technische dienst. Nog eens met ze gebeld, maar het verhaal is toch echt zo. Je krijgt van verschillende kanten een ander antwoord te horen wat weinig vertrouwen geeft. Ik kan er helaas niets anders van maken. Ik kan je alleen adviseren om gebruik te maken van de voicemailnotificatie van 1233 .Dit gaat via optie 2. Instellingen' > Optie 4' > Netwerkinstellingen. Zo krijg je alsnog een bericht wanneer er een voicemailbericht is ingesproken.

Reageer