Beantwoord

Vertraging Visual Voicemail

  • 22 April 2019
  • 5 reacties
  • 973 keer bekeken

Gisteren (21-4-2019) kreeg ik 3 berichten binnen die op de 18e waren ingesproken. Dit duurt nu eigenlijk al heel lang en ik heb een aantal collega’s die hetzelfde zitten. Allemaal IPhone gebruikers.
komt het door visual voicemail? In het zakelijke verkeer is dit behoorlijk frustrerend.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 April 2019, 09:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Alfred69, welkom! Ontzettend vervelend dat je hier tegenaan loopt. Ik wil het niet afschuiven, maar gaat dit om een zakelijk abonnement? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar de collega's van het zakelijke forum of je kunt even bellen naar 0800-0403.
Ha @Alfred69, welkom! Ontzettend vervelend dat je hier tegenaan loopt. Ik wil het niet afschuiven, maar gaat dit om een zakelijk abonnement? In dat geval moet ik je doorverwijzen naar de collega's van het zakelijke forum of je kunt even bellen naar 0800-0403.

Dan ga ik dat morgen maar eens doen, het is inderdaad zakelijk!
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Fijne paasmaandag verder!
Dit geldt (nog steeds...) ook voor mijn particuliere abonnement.
Reputatie 7
Badge +30
Dan zal ik ook voor jou weer een melding aanmaken bij onze technische dienst. Je hebt nog steeds een iPhone 8 Plus?