Beantwoord

Vertraging voicemail op iPhone

  • 6 March 2019
  • 2 reacties
  • 288 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem... voicemails komen soms dagen later binnen. En al die dingen rondom vliegtuigbrandstof en notificatie zijn echt wel op orde dus het probleem zit niet aan (mijn) kant van de instellingen....

*afgesplitsten eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 March 2019, 22:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Frank, welkom op het forum. Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling. Ik lees iets over vliegtuigbrandstof en instellingen. Ik vermoed dat dat je vliegtuigmodus bedoelt en de instellingen van de voicemail. Toch vraag ik je om onderstaande stappen nog wel uit te voeren, andere oorzaken kan ik namelijk niet bedenken waardoor je geen notificaties krijgt van je voicemail.

1. Bel naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.

Je voicemail is wel ingeschakeld neem ik aan? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Frank, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.