Beantwoord

Vervangend aankoopbewijs nodig

  • 12 November 2019
  • 7 reacties
  • 101 keer bekeken

Hoe kom ik aan een vervangend aankoopbeleid voor mijn defecte,in juli jl bij kpn gekochte Barbuda?

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 November 2019, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Fijn die autofill

 Het gaat dus om een aankoopbewijs van Earbuds

Hoi@Peter36 . Dankzij jou weet ik nu wel dat Barbuda een Caraïbisch eiland is. ;-)

Maar nu naar je vraag: Heb jij deze in de winkel gekocht? Dan zou daar een bonnetje van moeten zijn. Heb jij gepind? Dan zou je op je elektronisch bankieren kunnen kijken en de afschrift opzoeken.

Ik weet niet of ze dit accepteren. Maar misschien is het het proberen waard. 

 

Heb ik in de winkel in Doetinchem gekocht. De mail met daarin  aankoopbewijs is verloren gegaan omdat de migratie van mails bij overgang van XS4All naar KPN fout ging (baalde ik toen al van, maar nu extra vervelend dus). Op een bankafschrift zie ik dat ik op datum in juli jl. het aankoopbedrag betaal aan de KPN winkel,  maar biij pinnen is er geen omschrijving van de aankoop. In de winkel vindt men dit geen voldoende bewijs dat ik eigenaar ben.

Oh, dat is erg jammer. Ben je ook klant bij ons? Zou je je gegevens in je profiel willen zetten en mij een seintje geven? Ik wil toch nog even bij de winkel doorvragen wat hier de gedachte achter is. 

Hiermee beloof ik helemaal niks. Als dit winkel beleid is, kan ik dat niet veranderen. Maar ik ga mijn best voor je doen. 

ik was zojuist klant geworden bij KPN in juli jl. Zo niet dan waren mijn mailgegevens nu nog beschikbaar. Heb dus wel spijt van de overgang. Vreemd van dat ‘winkelbeleid’. Is er dan geen KPN beleid in dit soort zaken? ik las op dit forum waar in een soortgelijke situatie wel een vervangend bewijs werd geleverd. 

ik zal mijn profiel aanvullen

Ik heb je een privébericht gestuurd, @Peter36 . Kun je daar op reageren? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust!