Beantwoord

vervangende simkaart annuleren

• 25 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 269 keer bekeken

Ik ga een nieuwe telefoon kopen (s6) en die heeft een nano sim. Ik heb daarom een vervangende simkaart aangevraagd. Maar ik kom er nu achter dat als ik een nieuw simonly abbo (tele2) neem, ik sowieso een nieuwe simkaart krijg. Ik wil dus mijn bestelling van de vervangende simkaart annuleren zodat ik niet 2x voor mijn simkaart hoef te betalen.

Hoe doe ik dit? Ik kan dit niet op de site vinden.

icon

Beste antwoord door Cindy_ 27 oktober 2015, 17:18

; welkom op het forum van KPN. Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! De simkaart die je hebt besteld, kan ik niet annuleren. Je betaalt niet voor een simkaart bij je abonnement, dus hier hoef je je niet druk om te maken. Als je verdere vragen hebt, stel ze me gerust. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
; welkom op het forum van KPN. Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! De simkaart die je hebt besteld, kan ik niet annuleren. Je betaalt niet voor een simkaart bij je abonnement, dus hier hoef je je niet druk om te maken. Als je verdere vragen hebt, stel ze me gerust. 

Cindy_ schreef op 27 okt '15 om 17:18u
; welkom op het forum van KPN. Wat jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten! De simkaart die je hebt besteld, kan ik niet annuleren. Je betaalt niet voor een simkaart, dus hier hoef je je niet druk om te maken. Als je verdere vragen hebt, stel ze me gerust. 

Het kost 9.15 ofzo, hebben ze afgeschreven van mijn tegoed. Heb de kaart ook al ontvangen trouwens.

Reputatie 7
Badge +24
Hallo , 

Dat had ik niet door, dat het om een prepaid simkaart ging. Hiervoor worden inderdaad kosten in rekening gebracht, mijn excuses voor de mogelijke verwarring. Ik kan je dit geld helaas niet teruggeven, daar wij er ook kosten voor maken. 

Met groet, 

Cindy 

Reageer