Beantwoord

Verwijderen van voicemail lijkt onmogelijk

Twee weken terug ontving ik een voicemail die uitsluitend 3 minuten muziek bevat (het nummer Africa van Toto, volgens mij). Verwijderen van deze voicemail lijkt onmogelijk. Elke keer na verwijderen volgens de normale manier die altijd lukt, komt het bericht weer terug op het schermpje van mijn iPhone. Het voelt als zeer onaangenaam. Is dit een bekende hack? Wat moet ik doen?

Zie afbeelding

icon

Beste antwoord door Marian S24 30 november 2018, 09:44

Hallo Bart,
Dank voor je reactie. Omdat ik me gisteren erg ongerust maakte over die rare voicemail, heb ik ook telefonisch contact gezocht met KPN. Die persoon die ik sprak, wist geen oplossing te bedenken, omdat ik de app gebruik voor voicemail en niet inbel. Hij gaf me een telefoonnummer van Apple. Daar is het probleem uiteindelijk opgelost. Die persoon vond het ook een zeer vreemd verschijnsel. Ik heb de volgende oplossing succesvol toegepast: toestel in vliegtuigmodus zetten en wifi uitschakelen, in die situatie de voicemail verwijderd, daarna vliegtuigmodus weer uit, wifi weer aan. Daarna is de voicemail niet meer verschenen.
Marian

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Marian. Buiten het feit dat ik Toto's Africa zelf ook als zeer onaangenaam beschouw, denk ik niet direct dat je je qua hack zorgen hoeft te maken. ;-)

Zonder gekheid: Ik denk dat het bericht simpelweg blijft hangen, of in je toestel of op ons netwerk. Je zou je voicemail eens helemaal kunnen uitzetten, om het daarna opnieuw aan te zetten. Zou je dat eens willen proberen?

Als dat niet helpt gaan we verder kijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je mobiele nummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hallo Bart,
Dank voor je reactie. Omdat ik me gisteren erg ongerust maakte over die rare voicemail, heb ik ook telefonisch contact gezocht met KPN. Die persoon die ik sprak, wist geen oplossing te bedenken, omdat ik de app gebruik voor voicemail en niet inbel. Hij gaf me een telefoonnummer van Apple. Daar is het probleem uiteindelijk opgelost. Die persoon vond het ook een zeer vreemd verschijnsel. Ik heb de volgende oplossing succesvol toegepast: toestel in vliegtuigmodus zetten en wifi uitschakelen, in die situatie de voicemail verwijderd, daarna vliegtuigmodus weer uit, wifi weer aan. Daarna is de voicemail niet meer verschenen.
Marian
Reputatie 7
Badge +18
Ha Marian! Graag gedaan en fijn dat je al een oplossing hebt gevonden. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakte. Ik denk niet dat er echt iets aan de hand was, maar wel fijn om te horen dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen.

Reageer