Verzekering

• 30 augustus 2015
  • 1 reactie
  • 230 keer bekeken

Heb vorige week tijdens vakantie een abonnement afgesloten inclusief nieuwe telefoon. Volgens de medewerker kon ik beter gelijk een verzekering afsluiten. Ik wilde er eigenlijk even over denken maar ik moest dit gelijk afsluiten anders kon het niet meer. Ik had geen enkele voorwaarden gekregen, die zouden per mail komen, maar heb het toch afgesloten. Bij nader inzien wil ik hier toch vanaf. Heb KPN gebeld echter dit kon alleen geannuleerd worden in een KPN shop , het maakte niet uit waar. Gisteren een winkel bezocht, die kon helaas niets voor mij doen ik moest naar de shop waar ik dit abonnement had afgesloten. Aangezien ik het op mijn vakantieadres heb afgesloten is dit heel omslachtig om deze shop weer te bezoeken. Hoe kan ik dit nu regelen?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Wsom,

Welkom op het forum! Wat jammer dat je zo heen en weer gestuurd wordt hiervoor. Zou je me in privébericht je 06-nummer, postcode, huisnummer, naam contractant en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer willen sturen? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen :)

Reageer