Beantwoord

verzekering mobiel per datum

• 6 april 2014
  • 9 reacties
  • 2451 keer bekeken

Ik heb momenteel nog een verzekering lopen bij Pro-Assist, maar heb de verzekering liever gecombineerd met mijn KPN-abonnement lopen. Mijn huidige verzekering loopt af per 31 mei a.s. Kan ik nu alvast een verzekering per 1 juni aanvragen zodat ik niet per ongeluk een aantal dagen onverzekerd ben als ik even niet oplet?

icon

Beste antwoord door Menno 7 april 2014, 15:26

Mocht je een afzonderlijke verzekering hebben afgesloten buiten KPN en nu bij ons een servicecontract willen dan is dat helaas niet altijd mogelijk.  Je kunt een verzekering direct afsluiten in combinatie met een nieuw abonnement/contract of anders binnen maximaal 30 dagen na afsluiten van het nieuwe abonnement/contract.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Een verzekering kan worden genomen bij het afsluiten van een nieuw abonnement of anders binnen 31 dagen na aanschaf en om dit te doen via een winkel.

Dag Shugosha,
Dank je voor je reactie. Maar werk jij ook voor KPN? Je antwoord past niet echt bij een commerciële organisatie.
Tom
Reputatie 7
Badge +12
Ik ben een vrijwilliger die in zijn vrije tijd roamed op het forum :D

Toch bedankt!

Maar dan hoop ik wel dat iemand van KPN mijn vraag nog wil beantwoorden!?

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Tom12, 

hierbij iemand van KPN:D Een servicecontract via KPN wordt aangegaan voor een periode van 1 jaar, tot en met het 3e jaar wordt deze jaarlijks standaard verlengd met 1 jaar. Na het 3e jaar wordt het contract automatisch stopgezet. Zit je nu het derde jaar van de verzekering?

Reputatie 5
Badge +6
Mocht je een afzonderlijke verzekering hebben afgesloten buiten KPN en nu bij ons een servicecontract willen dan is dat helaas niet altijd mogelijk.  Je kunt een verzekering direct afsluiten in combinatie met een nieuw abonnement/contract of anders binnen maximaal 30 dagen na afsluiten van het nieuwe abonnement/contract.

hallo ik ben julius 

ik heb een verzekering bij kpn maar wat nou als ik mijn mobiel laat vallen en er zit een barst in word het dan gemaakt ? of moet ik zelf het allemaal betalen ?

Reputatie 7
Badge +12
Als er een aanvullende verzekering is dan zal het gerepareerd worden conform de voorwaarden. Bij de verzekering dient u echter wel rekening te houden met het eigen risico dat er in rekening gebracht zou worden.

Reputatie 5
Badge +1
Goedemorgen Julius,

Wat Shugosha aangeeft klopt helemaal.

Wanneer je een aanvullende verzekering hebt voor je toestel, zal het toestel conform de voorwaarden gerepareerd worden. Echter dien je wel rekening te houden met een eigen risico.

Indien gewenst kan ik voor je kijken wat de voorwaarden van jouw toestel verzekering zijn. En wat het eigen risico in jouw situatie is. 

Daarvoor ontvang ik graag in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer. 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer