Beantwoord

verzenden mislukt naar 5511

• 26 augustus 2017
  • 9 reacties
  • 558 keer bekeken

beste KPN
als ik een facebook game speel doe ik weleens een aankoop maar ik heb een tijdje terug per ongeluk geblokkeerd en daar had ik jullie over gebeld en jullie hadden de blokkade opgeheven. Maar sindsdien is het nog steeds niet gelukt om de aankoop te doen. Ik hoop dat jullie dit voor mij kunnen oplossen.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 27 augustus 2017, 12:00

Hoi,

Die PayInfo blokkade is er af, dat blijkt uit de tekst die je gekopieerd hebt. Ik denk daarom dat de SMS app geen toegang heeft om SMSjes te versturen.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat krijg je als foutmelding?
Heb je alsnog dingen op PayInfo geblokkeerd?
Ik krijg als ik mijn betaling wil bevestigen met OK de foutmelding VERZENDEN MISLUKT.
En dit staat er bij payinfo:
Je nummer is niet geblokkeerd voor éénmalige sms-diensten.
Je nummer is geblokkeerd voor abonnements sms-diensten.
Op je mobiele nummer is het déblokkadeslot actief. Je kunt blokkeringen voor betaalde sms-diensten uitsluitend wijzigen door contact op te nemen met je mobiele telefoonaanbieder.
Reputatie 7
Badge +30
Ooh, de SMS app geeft al "verzenden mislukt" ? Want als PayInfo het blokkeert dat verzend ie wel en krijg je een SMS terug met informatie over PayInfo.

Kan het zijn dat de SMS app geen toegang heeft om SMSjes te verzenden?

Robin
twee maanden terug wou het nog wel en toen heb ik perongeluk op iets gedruk wat een blokkade gaf, maar daar heb ik toen met kpn over gebeld en die hadden die blokkade er weer afgehaald en dat zou 2 uur daarna opgelost zijn maar dat is nu nog steeds niet opgelost denk ik
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Die PayInfo blokkade is er af, dat blijkt uit de tekst die je gekopieerd hebt. Ik denk daarom dat de SMS app geen toegang heeft om SMSjes te versturen.
hij verzend wel gewoon smsjes
gewone sms kan hij wel versturen maar ik denk zelf dat er een blokkade op versturen van FREE MSG zit want ik ontvang hem wel maar verzenden mislukt
Reputatie 7
Badge +10
Hi rija, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Nummer 5511 is een éénmalige sms-dienst. Gezien de informatie die Payinfo vermeld, zou je wel sms-jes moeten kunnen versturen naar dit nummer. Ik heb hetzelfde vermoeden als Robin, namelijk dat de SMS app hier geen toegang tot heeft. Je geeft aan dat je FREE MSG gebruikt, begrijp ik het goed dat dit je hiermee gratis kan sms-en? Heb je het ook zonder FREE MSG geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of dit wel werkt!
Reputatie 7
Badge +10
Hi rija, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. Nummer 5511 is een éénmalige sms-dienst. Gezien de informatie die Payinfo vermeld, zou je wel sms-jes moeten kunnen versturen naar dit nummer. Ik heb hetzelfde vermoeden als Robin, namelijk dat de SMS app hier geen toegang tot heeft. Je geeft aan dat je FREE MSG gebruikt, begrijp ik het goed dat dit je hiermee gratis kan sms-en? Heb je het ook zonder FREE MSG geprobeerd? Ik ben erg benieuwd of dit wel werkt!
Ik heb helaas niks meer van je vernomen, rija. Ik ga er daarom vanuit dat het inmiddels duidelijk is waardoor je geen sms-jes naar het nummer kan sturen. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het mij dan weten :-)

Reageer