Beantwoord

Verzoek tot nummerafscherming uitzetten meerdere keren ingediend

  • 18 March 2021
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Al meer dan 4 keer heb ik een verzoek ingediend via KPN ID om de nummerafscherming uit te zetten. Toch realiseert KPN dit niet. Hoe kan ik dan KPN laten regelen de nummerafscherming uit te zetten? 

 

icon

Beste antwoord door ErikaN 22 March 2021, 18:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Welke nummerafscherming, er zijn er meerdere.

:one: Dat de laatste 4 cijfers van je nummer wordt afgeschermd op de factuur van diegenen die je nummer gebeld hebben? Deze kan via MijnKPN.

:two: Dat men jouw nummer ziet als je hen belt? Dit kan uitstaan bij kpn maar ook in de instelling van je toestel (bel-app). In het eerste even met kpn bellen (1200 met je mobiel) en check ook even de bel-app.

:three: Dat je wel/niet in de gids staat. Deze kan via mijnnummervermelding.nl geregeld worden.

Dank je wel Peter voor je reactie. Het gaat om optie 2. KPN heb ik telefonisch bereikt en men heeft het geprobeerd met de hand te regelen. Na a.s maandag weet ik of nummerafscherming uitzetten gelukt is.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Erika, welkom hier. 

Mag ik ook even meekijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dag Alex,

KPN gegevens heb ik net ingevoerd.

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, zou je het nu nogmaals willen proberen?

Dag Alex,

Nummerafscherming uitzetten is gelukt !!:grinning::blush:

 

Reputatie 7
Badge +24

Dag Alex,

Nummerafscherming uitzetten is gelukt !!:grinning::blush:

 

Top! :smiley: