Beantwoord

Video oproep

• 29 juni 2017
  • 3 reacties
  • 321 keer bekeken

Waarom krijg ik als ik een video oproep wil doen de melding kan geen video oproep doen naar dit nummer
icon

Beste antwoord door Justin_ 3 juli 2017, 13:11

Ha Michael, welkom op het forum! Kan het zijn dat je pas bent omgezet naar 4G Bellen? Als je met een video oproep 3G Beeldbellen bedoelt, dat werkt niet in combinatie met bellen over 4G.

Wat wjb aangeeft, zou natuurlijk ook de oorzaak kunnen zijn 🙂 Als je iets meer info geeft, kunnen we je waarschijnlijk ook van een beter antwoord voorzien ;)
Hoi @Michaelvdh, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je inmiddels weer kunt videobellen? Zo niet, laat het me vooral weten!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Misschien omdat dat nummer geen video oproepen ondersteunt of accepteert?
Iets meer info zou wel handig zijn.
Reputatie 7
Badge +22
Ha Michael, welkom op het forum! Kan het zijn dat je pas bent omgezet naar 4G Bellen? Als je met een video oproep 3G Beeldbellen bedoelt, dat werkt niet in combinatie met bellen over 4G.

Wat wjb aangeeft, zou natuurlijk ook de oorzaak kunnen zijn 🙂 Als je iets meer info geeft, kunnen we je waarschijnlijk ook van een beter antwoord voorzien 😉
Reputatie 7
Badge +22

Wat wjb aangeeft, zou natuurlijk ook de oorzaak kunnen zijn 🙂 Als je iets meer info geeft, kunnen we je waarschijnlijk ook van een beter antwoord voorzien ;)
Hoi @Michaelvdh, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat je inmiddels weer kunt videobellen? Zo niet, laat het me vooral weten!

Reageer