Visual voicemail

• 12 juni 2015
  • 7 reacties
  • 905 keer bekeken

Wat is de grondslag onder het besluit om nog geen visual voicemail aan te bieden? Wat is nodig om tot het besluit te komen om wel visual voicemail aan te bieden?

In afwachting van een verhelderend antwoord.

mvg

Rufus

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Rufus, 

Het betreft een weloverwogen keuze dat het niet mogelijk is om gebruik te kunnen maken van Visual Voicemail. Zoals mijn collega Marcia heeft aangegeven in dit topic, is de wens om Visual Voicemail te kunnen gebruiken helder 🙂. Mocht deze dienst in de toekomst beschikbaar worden, dan kun je dit ook zeker lezen op ons forum. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Cindy,

Ik begrijp dat het een weloverwogen (financiële) keuze is om dit niet aan te bieden. Maar, als net overgestapte klant ben ik wel heel verbaasd dat KPN dit niet heeft. Ik gebruik visual voicemail al zeker 5 jaar, dus ik zie dit als een 'basic feature'.

Inzicht in de door KPN geplande ontwikkelingen zou ook handig zijn. Dan stemmen de klanten wel voor de features die ze echt belangrijk en handig vinden. 

Groetjes,

Bart

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Bart, 

Het klopt dat het een keuze is om visual voicemail niet aan te bieden. Een overzicht van geplande ontwikkelingen kan ik je niet geven. Wel bieden we klanten de mogelijkheid om deel te nemen aan pilots van nieuwe producten om deze te testen. Zo ontvangen we feedback van klanten welke we gebruiken om het product te optimaliseren voordat we ze daadwerkelijk uitbrengen. Mocht visual voicemail beschikbaar komen, dan informeren we onze klanten hier uiteraard over. 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Beste Rufus,

Er zijn genoeg andere alternatieven beschikbaar voor het gebruik van visual voicemail tot de tijd dat KPN dit ondersteunt. Ik gebruik zelf Voizie ( https://www.voizie.nl/ )hiervoor.

Zo kan je toch bij KPN blijven maar wel Visual Voicemail gebruiken.

Groet!

Reputatie 3

Je hebt het over pilots met betrekking tot Visual Voicemail. Gaat het over de KPN Voicemail app beta (de oude Hi Voicemail app)? Als oude Hi klant maak ik hier namelijk gebruik van, maar ik was me er niet bewust van dat het een pilot is (als dat het geval is).

beste KPN, net vandaag geporteerd van T-Mobile naar KPN, super blij mee, want ik kan ineens zomaar bellen zonder dat mn gesprekken wegvallen ;)

Maar toch ook een beetje teleurgesteld dat KPN geen visual voicemail ondersteuning biedt en dat ik daar met mijn overstap zomaar afscheid van heb moeten nemen! Ik hoop dat het op termijn beschikbaar komt via KPN en dat het in de planning ligt dit aan te gaan bieden, gezien visual voicemail al sinds de introductie van de iPhone tot de standaard behoort.

Groet!

robert84 schreef op 15 sep '15 20:54 u

beste KPN, net vandaag geporteerd van T-Mobile naar KPN, super blij mee, want ik kan ineens zomaar bellen zonder dat mn gesprekken wegvallen Smiley Knipoog

Maar toch ook een beetje teleurgesteld dat KPN geen visual voicemail ondersteuning biedt en dat ik daar met mijn overstap zomaar afscheid van heb moeten nemen! Ik hoop dat het op termijn beschikbaar komt via KPN en dat het in de planning ligt dit aan te gaan bieden, gezien visual voicemail al sinds de introductie van de iPhone tot de standaard behoort.

Groet!

[/quote]
[/quote]
Ook ik ben overgestapt van T-Mobile naar KPN en ik mis de Visual Voicemail optie ook. Ik maakte er dankbaar gebruik van en voicemail berichten kon ik makkelijk afspelen en bewaren. Ook ik snap niet dat een bedrijf als KPN dit niet in haar standaard pakket opneemt. Er komen steeds meer personen in NL (ook zakelijke klanten) die gebruikmaken van Apple iPhones. (weet niet of een dergelijke mogelijkheid ook op Android toestellen zit overigens).

En om dit bericht vrolijk te beeindigen: KPN biedt voor mij ook een betere dekking dan T-mobile.

Reageer