Beantwoord

Visual Voicemail app topicnr 101

Hierbij het verzoek om handmatig overgezet te worden naar het nieuwe voicemailplatform. Ik heb hieromtrent reeds contact gehad met Marcia via een privébericht (https://forum.kpn.com/inbox/conversation?with=113199), maar ik moest hiervoor een openbaar topic aanmaken om dit verzoek te kunnen indienen. Overigens wil ik nadrukkelijk vermelden dat dit topic door iedere KPN-medewerker kan worden opgepakt, ondanks het eerdere contact met Marcia, zoals zijzelf vermeldt in het privébericht.

Ik ben een 'gebruiker' van de Voicemail voor Hi-app op Android. Een verdere toelichting lijkt mij overbodig.

Naar aanleiding van het contact met Marcia had ik besloten om de roll-out op 23 februari af te wachten, maar ik heb begrepen dat deze weer is uitgesteld (zonder nieuwe datum).

Mocht er voor de omzetting nog nadere informatie benodigd zijn, dan ben ik uiteraard bereid deze informatie te verstrekken in een privébericht.
icon

Beste antwoord door Joran 26 februari 2018, 11:53

Welkom op het forum klantx! Ik heb gebeld met de technische dienst en je nummer is omgezet. Je kunt de Voicemail app nu downloaden en gebruiken. Ik hoop dat het je bevalt! Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het weten 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum klantx! Ik heb gebeld met de technische dienst en je nummer is omgezet. Je kunt de Voicemail app nu downloaden en gebruiken. Ik hoop dat het je bevalt! Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het weten 🙂
Welkom op het forum klantx! Ik heb gebeld met de technische dienst en je nummer is omgezet. Je kunt de Voicemail app nu downloaden en gebruiken. Ik hoop dat het je bevalt! Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het weten :)
Hartelijk dank, de app werkt naar behoren!

Reageer