Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door JDIMHOT
Bekijk origineelBeste antwoord door JDIMHOT
Bekijk origineelIk heb hetzelfde probleem sinds iOS 13 werkt visual voicemail niet meer. Als ik 1233 bel heb ik nieuwe berichten. Als ik die dan beluisterd heb komen ze daarna wel in visual voicemail terecht.
het lijkt erop dat de trigger voor het pushen niet goed werkt.
ik heb zojuist mij. iPhone X volledig gereserveerd en opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen.
graag hulp
gr John
Na flink googlen ben ik er achter er is wel degelijk een issue aan kpn (en andere providers) zijde. Na een update gaat het vaak mis. De oplossing is je toegangscode van voicemail wijzigen en daarna werkt visual voicemail weer. Raar maar waar.
succes gr John
Fijn dat jij het daarmee opgelost hebt, John. Laat je weten of het ook ‘stabiel’ blijft? Zo ja, zal ik jouw reply als beste antwoord markeren.
Fijn dat jij het daarmee opgelost hebt, John. Laat je weten of het ook ‘stabiel’ blijft? Zo ja, zal ik jouw reply als beste antwoord markeren.
Heeft vandaag hele dag gewerkt en bij collega’s inmiddels ook..
Helaas helpt dit slechts eenmalig bij mij. Hier exact hetzelfde probleem. Er is een voicemail dat zie ik niet in Visual Voicemail. Bel ik vervolgens 1233 dan is er een nieuw bericht. Eenmaal afgeluisterd verschijnt dit bericht ook in Visual Voicemail. Na heel veel telefoontjes met KPN en Apple nog steeds geen oplossing. Apple geeft aan dat de push meldingen een dienst van de provider zijn en ze hier zelf geen invloed op hebben. KPN schemert helaas al ruim een jaar dat het met een volgende iOS update opgelost zal zijn. Inmiddels zijn we een update of 10 verder en werkt het nog steeds niet.
Hoi
Volgens mij is het een heel grillig en complex issue. Ik ga je geen valse hoop geven. Als het met de workarounds niet lukt raad ik je aan om die SMS methode te gebruiken. Vanuit KPN gaat er niks veranderen, ben ik bang.
Hi
Het zal ongetwijfeld ingewikkeld zijn. Maar zou zeggen oplosbaar. Werkt bij veel providers probleemloos.
Heb Apple gesproken en die zijn meer dan bereid er samen met KPN naar te kijken. Hoop dat KPN dit ruim een jaar na mijn eerste melding eens oplost.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.