Beantwoord

Visual Voicemail melding pas na 1,5 dag

Reputatie 1
Op mijn iPhone 8 Plus met iOS 11.3.1 krijg ik de melding van een ingesproken voicemail op mijn visual voicemail pas erg laat. Afgelopen dinsdag is er om 17:45 een voicemailbericht ingesproken, de melding hiervan kreeg ik vanochtend pas, nadat ik vliegtuigmode op mijn telefoon uit had geschakeld.

Zouden jullie kunnen checken of er wat mis is en/of aangeven wat ik kan doen om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Joran 9 mei 2018, 12:37

Hoi allen, flink balen dat het nog niet naar behoren werkt. We kregen gisteren een update van het Visual Voicemail team dat een aantal issues zijn verholpen, waaronder het probleem dat notificaties niet of later aankomen. Kunnen jullie aangeven of het sinds gisteren nog is voorgekomen?

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Basmq en welkom hier. Dat is uiteraard erg onhandig. Is dit bij één keer gebleven of heb je dit al vaker gehad? Wellicht een flauwe vraag, maar heb je vliegtuigmodus al die tijd ingeschakeld gehad? Want die modus schakelt alle verbindingen uit en dat zo verklaren waarom je melding kreeg toen je deze modus weer uitschakelde.
Hoi,

Wij hebben hier sinds enkele dagen ook last van bij diverse medewerkers.
Het lijkt idd te komen door de nieuwe IOS update.

Mvg, Partou
Reputatie 4
Badge +5
Bij mij afgelopen donderdag 3 mei voicemail ingesproken en pas zaterdag 5 mei de Visual Voicemail mogen ontvangen. Ik zit met mijn IPhone op IOS 11.3. Dus geen verband met de nieuwste update van IOS.
Reputatie 1
Dit is de situatie: ik word op dinsdag rond 17:00 gebeld, weiger het gesprek. Beller spreekt voicemail in. Ik gebruik mijn telefoon gewoon die dag en woensdag. In de nacht van woensdag op donderdag staat de telefoon op vliegtuigmodus. Op donderdagochtend, na het uitschakelen van vliegtuigmodus krijg ik de melding dat er een voicemail bericht is.
Ik heb een soort gelijk probleem. Wat is de oplossing?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi allen, flink balen dat het nog niet naar behoren werkt. We kregen gisteren een update van het Visual Voicemail team dat een aantal issues zijn verholpen, waaronder het probleem dat notificaties niet of later aankomen. Kunnen jullie aangeven of het sinds gisteren nog is voorgekomen?
Even getest. Nu werkt het direct.
Reputatie 1
Bij mij lijkt het nu ook goed te werken, dank!
Reputatie 4
Badge +5
Vandaag is de voicemail direct doorgekomen. Alles werkt zoals het moet ?
Reputatie 7
Badge +23
Goed om te lezen! Bedankt dat jullie het hier nog weer even melden, wordt gewaardeerd! 🙂
Reputatie 1
Weer krijg ik vandaag pas na 1,5 dag een melding van een voicemail bericht. Dit bericht is 25-9 om 16:23 ingesproken. Melding kwam pas vanochtend.

Ik heb ondertussen iOS 12.0 op mijn telefoon staan.
Ook ik krijg meldingen 4 dagen later binnen. Zojuist voicemail van afgelopen woensdag. Op mijn iPhone X visuele voicemail. Is er een oorzaak aan te wijzen?
Reputatie 7
Badge +27
Er is nog geen storing bekend in ieder geval. Goed dat jullie het melden. Is het consequent 4 dagen later of gebeurt het af en toe?
Reputatie 7
Badge +27
@basmq @Robin101: Hebben jullie hier nog last van? We hebben geen andere meldingen ontvangen.
Reputatie 1
@Jor Toevallig wordt er vanochtend een voicemail ingesproken. Gelijk met de melding van dat bericht, krijg ik ook een melding van een voicemailbericht van afgelopen maandag, die ik dus nog niet eerder heb gehad. De voicemail van afgelopen maandag is ingsproken om 15:11 (gemist gesprek op mijn telefoon).
Goedemorgen,

ik heb hier ook last van op mijn iphone X met ios 12. Afgelopen dinsdag en afgelopen woensdag een bericht ingesproken en ik krijg ze net pas beiden te zien.
Ook ik heb hier sinds een paar maanden last van. Zie pas na een dag of drie/ vier dat er een voicemailbericht is. Erg lastig als je gevraagd wordt om te reageren. Dat lukt dus niet direct. Hoop dat dit euvel snel wordt verholpen.
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Martin, welkom op het forum! Gebruik je de ingebouwde iOS functie of de Android app? Kun je jouw adresgegevens en 06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan ga ik op zoek naar een antwoord.

Tot mijn spijt hebben we het bericht van @Davyheuts helemaal gemist. Davy, als je hier nog last van hebt: laat het weten!
Joran schreef:

Hoi Martin, welkom op het forum! Gebruik je de ingebouwde iOS functie of de Android app? Kun je jouw adresgegevens en 06-nummer toevoegen aan je profiel en een reactie sturen als dat is gebeurd? Dan ga ik op zoek naar een antwoord.

Tot mijn spijt hebben we het bericht van @Davyheuts helemaal gemist. Davy, als je hier nog last van hebt: laat het weten!

@Joran
Ik heb er inderdaad nog steeds last van. Ik gebruik een iPhone X.
Reputatie 7
Badge +27
Dan doe ik voor jou ook direct navraag. Kun je jouw adresgegevens en klantnummer/06-nummer nog toevoegen aan je profiel? Mijn excuses dat je hier al zo lang mee rondloopt, daar ging iets behoorlijk mis aan onze kant.
@Joran Ik heb het toegevoegd. Tot voor kort liep het abonnement prive, is nu omgezet naar mijn nieuwe werkgever,
Ik heb een Iphone 6. De gevraagde profiel aanvullingen heb ik ingevuld.
Reputatie 7
Badge +27
Dank daarvoor!

Ik heb contact gehad met de technische dienst. Zij kunnen geen directe oplossing bieden maar de storing is wel bekend en wordt onderzocht. De leverancier van het voicemailplatform heeft een aantal (mogelijke) oplossingen aangedragen die worden getest. Veel concreter kan ik het helaas nog niet maken maar het heeft alle prioriteit om hier een oplossing voor te vinden.
Sinds enkele weken heb ik hetzelfde probleem. Kreeg zojuist een voicemail te zien die afgelopen maandag is ingesproken. Tijden verschillen overigens; soms een dag en soms dus wel 4 dagen.

Ik werk op een iPhone X met de laatste iOS.
Ik heb hier ook last van, soms 'stuwt' een nieuwe VM ineens 3 VM's naar mijn telefoon. Soms blijven ze een paar dagen staan voordat ik ze binnen krijg. Heel vervelend, want ik kan ze ook niet 'oproepen' als ik zeker weet dat ik een VM heb... Heel vervelend als klanten/opdrachtgevers iets inspreken en niet terug gebeld worden. iPhone 7 / iOS 12.1.4 bij eerdere iOS versies het zelfde probleem.

Reageer