Beantwoord

Visual Voicemail melding pas na 1,5 dag

• 3 mei 2018
  • 33 reacties
  • 1035 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum beide! Kunnen jullie je 06-nummer of (mobiele) klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Ik heb geen update meer ontvangen na bovenstaand bericht. Ik doe graag nog eens navraag met wat voorbeelden van nummers waarbij dit mis blijft gaan.
Hallo. Ik heb het probleem ook: mensen vertellen mij dat ze een voicemail hebben ingesproken en ik ontvang niets. Of pas dagen later.
Welkom op het forum beide! Kunnen jullie je 06-nummer of (mobiele) klantnummer nog toevoegen aan je profiel? Ik heb geen update meer ontvangen na bovenstaand bericht. Ik doe graag nog eens navraag met wat voorbeelden van nummers waarbij dit mis blijft gaan.

Ik heb mijn nummer aan mijn profiel toegevoegd, ik ben benieuwd!
Reputatie 7
Badge +27
Dank! De technische dienst gaat dit verder onderzoeken en neemt binnen een week contact met je op. Kun je laten weten wat er uit is gekomen?
Ook ik heb dit probleem. Soms een paar dagen later pas een melding en dit is vervelend als je met patiƫnten te maken hebt.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @YolandaRK! Ik ga voor jou ook een storingsmelding aanmaken. Kun je jouw profiel aanvullen met adresgegevens en 06-nummer/klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?

@Applecase: Is het probleem bij jou verholpen door de storingsmelding?
bij mij is het spontaan opgelost na de laatste iOS upgrade en het enablen van de SMS notificatie. Ik krijg nu een SMS en de visual notificatie. Beter 2 meldingen dan geen 🙂
Reputatie 7
Badge +27
Top! Dank voor het delen @DanProjectMan! Hopelijk geldt dat ook voor anderen :)

@YolandaRK: Ik zie dat je profiel is ingevuld. Ik heb een storingsmelding aangemaakt, deze wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen. We nemen contact met je op.

Reageer