Beantwoord

Visual voicemail: wanneer komt het?

• 19 juli 2017
  • 12 reacties
  • 1172 keer bekeken

Reputatie 2
Ik heb onlangs eea gelezen over visual voicemail. Dit zou beschikbaar komen bij KPN. Wanneer gaat dit gebeuren? Als ik nu op de voicemailknop druk wordt er 1233 gebeld.
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Maaike_ 7 september 2017, 12:00

Hallo @wil51, het kan kloppen dat je er niets meer over gehoord hebt. Achter de schermen zijn wij echter wel druk bezig deze optie beschikbaar te maken. Een exacte datum van lancering is nog niet bekend, zodra er meer informatie is zullen wij dit uiteraard op dit Forum kenbaar maken! 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Voor mobiel was de planning 17 jul, maar dit is uitgesteld. Waarschijnlijk nog een maand of twee.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Michael001, goede vraag! Vooralsnog is niet bekend wanneer het komt, wel staat het op de agenda. Hou het forum in de gaten, zodra we een definitieve datum weten, laten we dit natuurlijk ook aan jullie weten.
Badge
Beste KPN !

Jullie mogen wel eens opschieten gelukkig bestaat deze dienst al 5+ jaar maar helaas nog niet bij KPN??
Reputatie 1
Het is nu september. Je hoort niets meer over visual voicemail bij kpn.
Reputatie 4
Hallo @wil51, het kan kloppen dat je er niets meer over gehoord hebt. Achter de schermen zijn wij echter wel druk bezig deze optie beschikbaar te maken. Een exacte datum van lancering is nog niet bekend, zodra er meer informatie is zullen wij dit uiteraard op dit Forum kenbaar maken! 🙂
Reputatie 2
Maar nu is het dan eindelijk zover,☺
Badge

??
Reputatie 2

??

Visual voicemail komt deze week (dacht vrijdag) beschikbaar voor iPhone gebruikers!
Reputatie 7
Badge +28
De release is uitgesteld helaas. We verwachten snel meer informatie wanneer we Visual Voicemail kunnen verwachten. Dan laten we het uiteraard weten 🙂
Serieus!?! Jullie komen 1 dag voor release weeeeeer met uitstel? Waar zijn jullie mee bezig???
De release is uitgesteld helaas. We verwachten snel meer informatie wanneer we Visual Voicemail kunnen verwachten. Dan laten we het uiteraard weten :)

Wanneer is snel verwachten???
Reputatie 7
Badge +28
Wanneer het wel uitkomt is mij nog niet bekend. Ik hou de updates in de gaten en laat het weten wanneer er nieuws is.

Reageer