Beantwoord

Visual Voicemail werkt niet naar behoren

• 4 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 138 keer bekeken

Hallo,

Op mijn iPhone 11 Pro krijg ik geen voicemails meer binnen op de Visual Voicemail. De enige manier is om 1233 te bellen; zodra ik het gesprek met 1233 weer ophang krijg ik meteen de voicemails op de VM te zien.

Wat ik heb geprobeerd:

1. Netwerkinstellingen van de iPhone resetten
  2. Voicemail uitzetten via 12339
  3. Voicemail weer aanzetten en sms naar 121 sturen met STATE
  4. iPhone opnieuw opgestart
Probleem is nog steeds aanwezig. Wat kan ik nog doen?

Bedankt
icon

Beste antwoord door eliosfederico 4 oktober 2019, 14:36

Ik heb net geprobeerd om de sim er uit te halen en hem na een minuut weer te plaatsten. Nu krijg ik eindelijk de voicemail binnen op de VM. Hopelijk blijft het zo werken!
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb net geprobeerd om de sim er uit te halen en hem na een minuut weer te plaatsten. Nu krijg ik eindelijk de voicemail binnen op de VM. Hopelijk blijft het zo werken!
Reputatie 7
Badge +18
Dat klinkt hoopvol, @eliosfederico . Ik hoop ook dat dit het probleem voor jou heeft opgelost.
Zo niet, laat het weten.

Hallo,

Helaas is het probleem terug. Voicemails komen niet binnen op Visual Voicemail. Als ik 1233 bel, en laat de eerste onbeluisterd bericht afspelen (hoeft niet tot het einde) en dan hang ik op, krijg ik meteen alle voicemails in Visual Voicemail te zien. Het grappig is dat als ik mijzelf bel (moet wel via mijn eigen iPhone) en een bericht achterlaat, komt deze altijd binnen op de VM. 

Dit is heel vervelend, ik mis heel veel voicemails op deze manier. Gaan jullie dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +18

@eliosfederico : Wat hinderlijk dat het nog steeds niet goed werkt. Ik ben onze interne kennisbank op geweest en lees helaas dat het issue in sommige gevallen nog steeds voorkomt. Waarom? Dat antwoord moet ik je voorlopig schuldig blijven.

De workaround is:

Wat je nu het beste kunt doen is bellen naar 1233. Daar toets je een * om direct in het hoofdmenu te komen, daarna kies je voor optie 2, dan optie 4 en vervolgens optie 1. Je krijgt dan te horen dat de sms notificatie uit staat, en dat je optie 1 kan kiezen om notificatie via sms aan te zetten. Als je dat doet, dan krijg je in het vervolg notificaties via sms. 

Ik ga ondertussen navragen wat de status van dit probleem is en wanneer we een een oplossing kunnen verwachten.

Reageer