Beantwoord

voicemail

hVroeger kon ik met " toets1" direct degene terugbellen die bericht had ingesproken dit lukt niet meer , is deze mogelijkheid er niet meer ???
icon

Beste antwoord door Natasja_1 4 december 2017, 21:22

Ha @Marc du Prie, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. De mogelijkheid om een boodschapper direct terug te bellen met toets 1 is verdwenen na aanleiding van de migratie naar het nieuwe VoiceMail platform. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Marc du Prie, welkom op het Forum! Goed dat je je vraag hier stelt. De mogelijkheid om een boodschapper direct terug te bellen met toets 1 is verdwenen na aanleiding van de migratie naar het nieuwe VoiceMail platform. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Is die functie echt definitief verdwenen? Door mij veel gebruikte functie en het eerst opschrijven van nummers is ondoenbaar bij veel voicemail en bijvoorbeeld snel terug willen bellen. Indien deze functie niet terugkomt zal ik mijn abo ( met tegenzin) opzeggen en kiezen voor een partij die een vergelijkbare functie heeft. Verneem graag.
Beste collega's, Het is voor mij een gemis dat ik vanuit voicemail niet meer een beller kan terugbellen via optie "1". Dit was wel de meest gebruikte functie, vooral in de auto. Ook van mijn KPN collega's hoor ik dezelfde klacht. Ik wil h'm graag inwisselen tegen optie "3", boodschap verwijderen. Dus, plaats deze optie weer op de Roadmap!
Ook ik gebruikte altijd de knop 1 om terug te bellen. Ik vind de huidige werkwijze waarbij het telnr wordt voorgelezen uiterst irritant. Graag herstellen naar 1 voor terugbellen.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Bvz, Hans, en Henk, allen welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat jullie balen dat je niet meer direct kunt terugbellen. Het spijt mij te moeten zeggen dat ik denk dat deze functie ook niet meer terugkomt. Jullie signaal geef ik uiteraard wel door aan de makers van de app.

Als jullie een mobiel hebben die op Android draait, kunnen jullie de Visual Voicemail gebruiken. 🙂 Daarin is het terugbellen een stuk makkelijker gemaakt!

De Visual Voicemail voor iOS wordt in het eerste kwartaal van 2018 verwacht.
De optie terugbellen met "1" tijdens beluisteren was ook voor mij de meest gebruikte en hele handige optie iemand die het nr voorleest daar heb je weinig aan in 2017. moet ik het dan opschrijven op een briefje. sorry dames/heren we gaan achteruit in plaats van vooruit. het komt ook voor dat ik een oproep niet gemist heb maar toch komt er iemand in mijn voicemail terecht. dan moet ik dus de voicemail opnieuw gaan afluisteren en nr gaan opschrijven. ik heb toch geen app nodig voor zo iets eenvoudigs wat ook nog eens handig is?. of het met de app wel kan dat weet ik niet die app werkt niet op mijn Samsung telefoon.
groeten LV
Beste KPN, ik begrijp dat jullie zaken vernieuwen en aanpassen, maar waarom communiceren jullie hier niet fatsoenlijk over?? De veelgebruikte functie via de "1" was ideaal. Als je echter niet weet dat jullie via Visual Voicemail een prima alternatief bieden, lijkt het inderdaad een stevige stap terug, kan me de reactie van velen op de forum én in de praktijk heel goed voorstellen!! Waarom niet pas introduceren als het ook werkt in iOS-omgevingen, op deze wijze jaag je half Nederland tegen je in het harnas... Echt onbegrijpelijk en dan ben ik zelf nog dagelijks betrokken bij alles wat met telecomzaken te maken heeft.. Ik ben blij dat ik een Android smartphone heb, de visual voicemail werkt perfect. Heb deze echter wel 2x moeten instellen én heb mijn voicemail meldtekst 2x opnieuw moeten instellen. Bellers kregen mijn eigen meldtekst niet, maar een hele korte KPN-tekst 3x achter elkaar, waarbij hun ingesproken bericht verloren ging.. Tot slot, en dan ben ik klaar, begrijp ik niet dat jullie 1200-medewerkers mij vertellen dat jullie hier nauwelijks telefoontjes over krijgen..onmogelijk..
Reputatie 7
Badge +16
Hoi R. ten Donkelaar. Welkom op het forum.
Ik kan de impact moeilijk inschatten. Wel is het voor mij onmogelijk om te ontkennen dat de migratie zonder issues of kritiek is verlopen.
Ik vind je bericht heel nuttig: Betere voorlichting zodat mensen weten waar ze aan toe zijn en tevens zorgen dat het op ieder platform werkt. Ik heb je verhaal doorgestuurd naar onze marketing/implementatie afdeling.
Ik ben wel blij dat jij het in ieder geval goed werkend hebt gekregen via die visual voicemailapp. Bedankt voor je feedback!

We zijn Q1 gepasseeed, is de IOS app er al ?
Voorderest vindt ik het een enorm gemis, in de auto altijd veel gebruikt door op de “1” te drukken, nu heb ik daar weer een app voor nodig, er is neiging om dat weer tijdens het rijden te doen.... je kan zeggen dat kpn op deze manier afleiding in het verkeer juist in de hand aan het werken is ipv. Andersom (of ondersteund de nieuwe app volledig siri ?)
Reputatie 7
Badge +23
Hi @Vinisz, ja, VVM is beschikbaar. Je krijgt binnen nu en een dag (of 2) de aanbiedersupdate aangeboden zodat je er gebruik van kan maken. Volgens mij ondersteunt het geen Siri, tenminste niet dat ik weet.

Mijn advies is om dat niet tijdens het rijden te doen. Eigenlijk is mijn advies om helemaal geen telefoon te gebruiken tijdens het rijden maar ik ga je niet zeggen wat je moet doen natuurlijk. Je weet wat ze zeggen: ONderweg ben ik OFFline.
Wat een historische blunder
je wilt toch mensen terugbellen?
ik heb zojuist opdracht gegeven om met ons hele bedrijf over te stappen naar een andere provider
een partij die het wel snapt

aan de product ontwerpers van KPN: kijk vooraf eens naar jobs te be done voordat je iets aanpast

leve de achteruitgang
Ook voor ons bedrijf is dit een reden om een andere provider te zoeken. Privé ben ik nog niet zo ver, maar dat gaat denk ik wel gebeuren. Ik wil best de hoofdprijs betalen voor service, maar die wordt steeds minder bij KPN. Dan kan ik dus beter minder betalen bij een provider die dezelfde of meer service geeft.......

Sowieso kan de communicatie hierover veel beter en is de oplossing die hier wordt gegeven geen echte oplossing.....

Reageer