Beantwoord

Sms code voor Voicemail ontvangen lukt niet

  • 11 January 2021
  • 2 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik krijg op mijn smartphone ingesproken bericht van Voicemail:

"toets om uw SMS code te ontvangen een 1 in”

Ik toets een cijfer 1 in op het getallenblokje en ik krijg als antwoord:

“Wij hebben geen bericht van u ontvangen, geef nogmaals uw keuze aan met een 1.”

En zo gaat dat minuten lang door…..

Hoe moet ik hiermee omgaan?

Graag uw reactie

Theo390628

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 18 January 2021, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Theo390628, door drukte zijn we minder snel dan gewoonlijk onze bedoeling is. Ik hoop dat het intussen gelukt is met Voicemail en het intoetsen van het nummer. Zo niet, dan raad ik je aan om jouw simkaart tijdelijk in een andere mobiele telefoon te doen en het zo met een ander toestel te testen. Als dat niet helpt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Een It-er gaf mij een goede hint.

Toets bij het oproepen van het voicemailnummer niet 1233 in, maar toets meteen het cijfer erna in van de opdracht die je aan Voicemail zou willen geven, dus hier: 12331.

Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik direct de mededeling: “uw instellingen van voicemail zijn gewijzigd”.

En dat was precies de bedoeling van mijn vraag aan KPN.

Dank u