Vraag

Voicemail aanzetten of uitzetten in buitenland onmogelijk?

• 29 juli 2017
  • 4 reacties
  • 1793 keer bekeken

Na 4x contact met klantenservice van KPN en 3x foute informatie werd mij bij de 4e keer verteld dat je vanuit het buitenland NIET je voicemail aan of uit kan zetten!

Vroeger kon je via 1233 het aan en uitzetten ; nu is die optie verdwenen
Vroeger kon je via klantenservice het aan en uitzetten ; die mogelijkheid is ook gestopt.
Met het nummer 12339 of 12331 kon je aan en uit zitten ; maar niet vanuit buitenland.
Bij andere providers kun je via een sms code alles aan en uitzetten : KPN geeft die mogelijkheid niet.
Kortom ALLE opties zijn uitgeschakeld of verdwenen.
ONBEGRIJPELIJK dat de grootste provider de klant geen mogelijkheid geeft om je voicemail aan en uit te zetten in het buitenland!

Of zie in nog een optie over het hoofd?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Chris, welkom op het forum! Wat jammer te horen dat je al zo vaak contact hebt gehad hiervoor. Echter, je kunt 1233 wel vanuit het buitenland bereiken om je voicemail instellingen aan te passen. Zie ook deze informatiepagina.

Wat gebeurt er als jij 1233 probeert te bellen?
Ik kom gewoon in het menu van voicemail.

Maar je hebt daar géén optie om de voicemail uit te zetten. Alleen de optie dat mensen niet in kunnen spreken maar ze krijgen nog steeds een bandje.
Ik wil het helemaal uit zetten. Hoe dan ?
Kunt I het bij uzelf checken dan ?
Reputatie 7
Badge +28
Bellen naar 12339 zou het moeten uitzetten. Maar dat werkt niet geef je ook aan. Wat gebeurt er als je dat nummer kiest?

Verder krijg je een privébericht van me. Reageer daarop met je gegevens, dan kijk ik er hier naar.
Reputatie 7
Badge +28
Dank voor je gegevens, Chris. Omdat je nu niet meer in het buitenland bent, kan ik op je verbinding niets meer nakijken. Wel heb ik navraag uitstaan hoe het nu zit met het bellen naar 12339 en de mogelijkheden rondom voicemail in het buitenland. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug,

Reageer