Beantwoord

Voicemail app

• 21 november 2017
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Waarom de voicemail app niet voor de windows phone?
M.vg.
Cor

*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Henk2304 21 november 2017, 14:26

Dag @cormekke, welkom op het forum.

Omdat daarvoor niet genoeg van die toestellen verkocht zijn. Bovendien: Microsoft heeft de stekker er zo goed als uit getrokken. Microsoft bobo's gebruiken tegenwoordig zelf Android telefoons.
Ook ik (Windows Phone gebruiker van het eerste uur) moet binnenkort over op Android, omdat mijn bank dan de stekker uit hun app trekt; ook andere app-bouwers hebben de pijp al aan Maarten gegeven. Helaas, het is niet anders.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Dag @cormekke, welkom op het forum.

Omdat daarvoor niet genoeg van die toestellen verkocht zijn. Bovendien: Microsoft heeft de stekker er zo goed als uit getrokken. Microsoft bobo's gebruiken tegenwoordig zelf Android telefoons.
Ook ik (Windows Phone gebruiker van het eerste uur) moet binnenkort over op Android, omdat mijn bank dan de stekker uit hun app trekt; ook andere app-bouwers hebben de pijp al aan Maarten gegeven. Helaas, het is niet anders.
Dank voor het antwoord, had al zoiets verwacht.
Zal mijn volgende toestel ook een Android telefoon moeten worden, heb deze net.

Mvg,
Cor
Reputatie 7
heb deze net.Oei, dan had je je wellicht je wat beter moeten informeren voordat je dat toestel aanschafte. Kun je dat nog ongedaan maken?
Nou ja net, 😀 een jaartje ongeveer.
Reputatie 7
Tja, een jaartje geleden bezwoer één van de Microsoft bobo's die nu een Android heeft nog dat Windows 10 Mobile een strategisch platform was. Nu, nog geen jaar later, vindt er geen ontwikkeling meer plaats. Och, de huidige CEO (Nadella) was al een verklaard tegenstander destijds van de overname van de telefoontak van Nokia en zo ongeveer het eerste wat hij gedaan heeft toen hij CEO werd was die acquisitie de nek omdraaien.
Alles is nu overgenomen door HMD Global (oud werknemers van de Nokia/Microsoft telefoontak), die het merk Nokia weer nieuw leven inblazen, maar wel met Android, daarbij werkend vanuit de dezelfde fabrieken als voorheen, die weer van Microsoft "teruggekocht" zijn en met een licentie voor het gebruik van de merknaam Nokia. Wellicht dat het echte Nokia (dat deel wat is overgebleven nadat Microsoft de telefoontak had overgenomen) ooit HMD Global weer inlijft, maar dat is puur speculatie mijnerzijds.
Dank voor alle informatie.
Cor

Reageer