Beantwoord

Voicemail app.



Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Dat is fijn om te horen, Christian! Goed om te lezen dat het nu allemaal goed werkt.
Bij mij werken beide apps niet, zowel de nieuwe als de beta van hi.. Moet dit nog omgezet worden?
Zelfde probleem hier. Net een voicemail ontvangen. In de oude beta app blijft de boel laden en de nieuwe app geeft aan " we konden uw berichten niet ophalen, probeer het later nogmaals"

Edit: de beta app doet het nu wel weer. Alleen afspelen lukt niet. Ik houd het in de gaten.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @adindak en @reprobert, goede vraag! Op het moment dat jullie de oude Hi app gebruiken, staan jullie nog op het oude platform. De nieuwe voicemail app maakt gebruik van het nieuwe platform. In dit geval werkt die bij jullie dus nog niet. Op het moment dat de Voicemail app voor iPhones komt, wordt iedereen overgezet. Wanneer dit gaat gebeuren, is nog niet bekend. Wel kan ik jullie handmatig over laten zetten, als jullie van een ander toestel dan iPhone gebruik maken. Laat je dan weten of je dit wilt?
Ja graag, ik gebruik de Galaxy S8+.

Wat heb je van me nodig qua gegevens wat ik in een pb kan toesturen?
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb je telefoonnummer al! Morgenochtend bel ik naar de technische dienst en zodra je omgezet bent, laat ik het je weten.
Thanks!
Reputatie 7
Badge +27
@Reprobert je aansluiting staat inmiddels goed! Wil je even checken of de oude app echt verwijderd is en dan nog eens de nieuwe voicemail app downloaden? Dan zou alles moeten werken.
Hmm beiden eraf gegooid en de nieuwe app erop gegooid. Geen berichten? Kan dus nog steeds mn voicemails van begin deze week niet afluisteren

Reputatie 7
Badge +27
Ik vermoed dat je voor die voicemails toch echt even 'gewoon' met 1233 moet bellen. De nieuwe voicemails zouden direct in je app moeten komen. Kan je dit bevestigen?

@adindak je hebt niet weer gereageerd, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Hi, ook ik ben een oud Hi klant die geen nieuwe berichten in de nieuwe app ontvangt. Kan dit ook voor mij worden opgelost? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kim, welkom op het forum! Ik heb contact opgenomen met onze Technische Dienst om een en ander goed te zetten voor je. 🙂 Als het goed is, moet de voicemail app nu wel werken!

Mocht dat niet het geval zijn, verwijder en installeer dan de app eens opnieuw.

Laat je me weten of alles nu goed werkt?
Yes het werkt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed! Dank voor je reactie. 🙂
@Marcia_ Ik heb het forum niet zo in de gaten gehouden, maar ik heb een Motorola en wil ook graag omgezet worden. Kan dat nog?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker kan dat! Ik bel morgen even voor je met de technische dienst. Zij zijn namelijk nu niet meer aanwezig. Zodra het gebeurd is, laat ik het je nog even weten!
Ik heb een Android telefoon en zou ook graag overgezet worden. Is gewoon en men factory ingestelde telefoon. Ook wacht ik graag op de Apple versie. Voor mijn werk gebruik ik Apple. Maar voor het eerst graag mijn Android met het opgegeven nummer. Kan je mij omzetten.

Kan je ook mijn inlognaam veranderen naar kookboy ?
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Kookboy 😉, welkom! Ik neem morgenmiddag contact op met onze technische dienst om je nummer over te laten zetten naar het nieuwe platform. Het gaat daarbij om het nummer dat eindigt op -217 toch? Ik kom er dan nog even bij je op terug. Voor wat betreft je Apple toestel: zodra het hiervoor bekend is, delen we dit zeker op ons forum!
Het nummer klopt ja.... alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @adindak en @Kookboy, jullie zijn inmiddels overgezet naar het nieuwe platform. Willen jullie de oude app verwijderen en de nieuwe installeren? Het zou dan vanaf de eerstvolgende voicemail moeten werken! Mocht ik nog iets kunnen doen, laten jullie het me weten?
Beste Marcia,

Volgens mij zit ik ook nog op het oude platform want kan op dit moment helaas enkel voicemails afluisteren door 1233 te bellen. Zou je kunnen nagaan of ik nog overgezet moet worden?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Welkom BoobyBandit! Ik heb gebeld met de technische dienst en ik moet nog even om je geduld vragen. Volgende week, op 4 april, zetten we alle klanten over op het nieuwe Voicemail platform. Dan kun je gebruik maken van de nieuwe app. Tot die tijd kun je de oorspronkelijke app nog even gebruiken of de ouderwetse voicemail 🙂
Ook bij mij werkt de voicemail app niet. Begrijp ik nou goed dat iedereen die dit probleem heeft dat hier moet melden en dat dan voor die persoon elke keer apart jullie technische dienst de platforminstellingen aan gaat passen???

Enne .... 4 april is het ook al geweest!
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Durk. Er is inmiddels een generieke oplossing en je zou het nu gewoon moeten kunnen gebruiken. Zou je de app helemaal willen verwijderen om de nieuwste versie vervolgens (opnieuw) willen installeren. Het kan zijn dat je nog de nasleep ervaart van dit probleem.
Beste Bart,

Ik heb de App verwijderd en daarna weer geïnstalleerd, maar het werkt niet. Ik heb vanaf een ander nummer de voicemail ingesproken, de App gestart. Deze maakt contact "Berichten aan het ophalen" en komt daarna met de melding "Nog geen berichten". Terwijl er dus wel een bericht staat.

Reageer