Beantwoord

Voicemail app.

• 22 januari 2018
  • 57 reacties
  • 2300 keer bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Hmm beiden eraf gegooid en de nieuwe app erop gegooid. Geen berichten? Kan dus nog steeds mn voicemails van begin deze week niet afluisteren

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kim, welkom op het forum! Ik heb contact opgenomen met onze Technische Dienst om een en ander goed te zetten voor je. 🙂 Als het goed is, moet de voicemail app nu wel werken!

Mocht dat niet het geval zijn, verwijder en installeer dan de app eens opnieuw.

Laat je me weten of alles nu goed werkt?
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed! Dank voor je reactie. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Janvh275, welkom op het Forum! Het is helaas bekend dat je problemen kan ervaren met de Beta Voicemail app voor voormalig Hi klanten. Mijn advies is de nieuwe Voicemail app te gebruiken of te bellen naar 1233 bellen wanneer je een Apple gebruiker bent. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +10
@Janvh275 en @mwdeheer kunnen jullie inmiddels een van de apps gebruiken zonder problemen? Hoor graag van jullie!
Reputatie 7
Badge +10
Ik neem morgen contact op met de Technische Dienst 🙂 Je hoort het van mij, zodra ik meer weet over het probleem!
Reputatie 7
Badge +10
@mwdeheer, ik heb gebeld met de Technische Dienst en het wordt naar verwachting binnen 24 uur opgelost. De routering stond nog naar de oude app, maar deze werkt niet meer en daardoor ook de nieuwe niet. Er is een ticket aangemaakt. Ik ben zelf morgen niet aan het werk, maar zaterdag wel weer. Hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@mwdeheer, kan je de nieuwe voicemail app inmiddels goed gebruiken? 🙂
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Danielm85. Ik wil dat voor je proberen. Heb je een android telefoon? Want voor apple werkt het helaas nog niet.
Reputatie 7
Badge +17
Dag Christian. Is jouw telefoon geroot? Want dan is de kans groot dat het niet gaat werken. Bij mijn weten is er nog geen beta voor het grote publiek beschikbaar. Ik weet ook niet zeker of het daar wel op gaat werken.
Reputatie 7
Badge +17
Dat is fijn om te horen, Christian! Goed om te lezen dat het nu allemaal goed werkt.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Durk. Er is inmiddels een generieke oplossing en je zou het nu gewoon moeten kunnen gebruiken. Zou je de app helemaal willen verwijderen om de nieuwste versie vervolgens (opnieuw) willen installeren. Het kan zijn dat je nog de nasleep ervaart van dit probleem.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is jammer. Het kan zijn dat je de nasleep ervaart van het oplossen van de storing die er mee was. Ik zou je graag naar dit topic verwijzen waar je in het nodige terug kunt lezen. Een voor jou wellicht handig bericht is dit:

“De storing die was ontdekt op het voicemailplatform is opgelost echter kan je nog problemen ervaren door de grote hoeveelheden berichten die verwerkt moeten worden. Daardoor komen berichten vertraagd aan. De verwachting is dat zodra die grote hoeveelheid berichten voldoende is afgenomen, VVM goed gaat werken.

Totdat het probleem met Visual Voicemail volledig is opgelost:

1. Voicemail berichten kunnen wel gewoon worden afgeluisterd door te bellen naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.”

Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S9+ Dual Sim en hierop de Voicemail app van KPN geïnstalleerd. Echter wanner ik de app opne zie ik alleen de melding 'Nog geen berichten', maar als ik naar 1200 bel dan heb ik daar 1 nieuw bericht en 4 bewaarde berichten. Hoe kan dit nu?

M.vr.gr. John
Ik kan sinds mijn nieuwe telefoon opeens niet meer inloggen op de Voicemail app. Erg vervelend, want gebruik deze veel en graag. Als ik op wachtwoord vergeten klik, krijg ik na lange tijd een sms met daarin een verificatiecode, maar zodra ik deze invoer in het wachtwoord veld (aannemende dat dat daar moet, gezien er geen andere opties zijn), geeft de app aan dat het wachtwoord incorrect is.
Hoe kunnen we dit probleem verhelpen? Zoals gezegd ben ik erg blij met de app dus ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Hij werkt na veel pijn en moeite weer maar heeeel erg traag ??? die oude van hi.
Ook bij mij komen geen voicemail meer binnen in de 'oude' Hi voicemail app. Ik heb deze verwijderd en de nieuwe KPN voicemail app geïnstalleerd, maar daar komen de voicemails ook niet binnen.
Hoe zit het nu met die apps?
gr.
Marcel
Dan zal ik die ook weer eens installeren, maar ik ben wel benieuwd naar de reactie van #KPN.
Helaas Natasja......bij geen van beide komen bij mij voicemails binnen. Zal het blijven proberen, maar als je tips hebt, dan graag.
gr.
Marcel
OK...hoor het graag, want vind het een erg handige app....als het werkt....😉
Bij mij werkt de nieuwe app niet. Oude heb ik nog niet geprobeerd. Krijg een melding dat hij de berichten niet kan ophalen. Ik heb op Android alles toegestaan dus daar kan het niet aan liggen
Ik was vroeger gebruiker van de hi app maar ik kan deze ook niet meer gebruiken. Ik wacht wel even af tot over een paar dagen. Krijg je een melding als je overgezet bent ?
Ik heb een Android telefoon en zou ook graag overgezet worden. Is gewoon en men factory ingestelde telefoon. Ook wacht ik graag op de Apple versie. Voor mijn werk gebruik ik Apple. Maar voor het eerst graag mijn Android met het opgegeven nummer. Kan je mij omzetten.

Kan je ook mijn inlognaam veranderen naar kookboy ?
Het nummer klopt ja.... alvast bedankt.
Ik gebruikte voorheen ook de hi voicemail app. Zou je mij ook kunnen overzetten?

Reageer