Beantwoord

Voicemail app.

• 22 januari 2018
  • 57 reacties
  • 2308 keer bekeken

Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat is jammer. Het kan zijn dat je de nasleep ervaart van het oplossen van de storing die er mee was. Ik zou je graag naar dit topic verwijzen waar je in het nodige terug kunt lezen. Een voor jou wellicht handig bericht is dit:

“De storing die was ontdekt op het voicemailplatform is opgelost echter kan je nog problemen ervaren door de grote hoeveelheden berichten die verwerkt moeten worden. Daardoor komen berichten vertraagd aan. De verwachting is dat zodra die grote hoeveelheid berichten voldoende is afgenomen, VVM goed gaat werken.

Totdat het probleem met Visual Voicemail volledig is opgelost:

1. Voicemail berichten kunnen wel gewoon worden afgeluisterd door te bellen naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.”

Sinds gistermiddag werkt de app ook bij mij. 🙂
Bij mij geeft de kpn voicemail app nog steeds aan dat hij de berichten niet kan ophalen. Ik heb een Samsung a3 die niet is geroot. Ik heb alleen in het verleden gebruik gemaakt van de hi app. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt.

Edit: ondertussen de app opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.
Reputatie 7
Badge +13
Hi Sixteenstones, leuk dat je gebruik maakt van het forum, welkom 🙂 Goed om te lezen dat met het opnieuw installeren van de app het nu wel werkt! Ik sluit je vraag. Mocht je nog eens een probleem ervaren of een vraag hebben stel deze dan gerust! We helpen je hier graag 😃
Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S9+ Dual Sim en hierop de Voicemail app van KPN geïnstalleerd. Echter wanner ik de app opne zie ik alleen de melding 'Nog geen berichten', maar als ik naar 1200 bel dan heb ik daar 1 nieuw bericht en 4 bewaarde berichten. Hoe kan dit nu?

M.vr.gr. John
Reputatie 7
Badge +19
Hoi John, dat is best gek. Zou je de app ook eens opnieuw willen downloaden? Hopelijk heb je dan meer geluk. Zo niet, zou je dan een SMS willen sturen met STATE naar 121?
Reputatie 7
Badge +19
Hallo John, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer