Beantwoord

Voicemail app.

  • 22 januari 2018
  • 57 reacties
  • 2300 keer bekeken

Voicemail app beta voormalig hi klanten werkt niet meer opnieuw geinstalleerd en nu ook niet meer inloggen storing ?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 1 februari 2018, 15:09

@mwdeheer, ik heb gebeld met de Technische Dienst en het wordt naar verwachting binnen 24 uur opgelost. De routering stond nog naar de oude app, maar deze werkt niet meer en daardoor ook de nieuwe niet. Er is een ticket aangemaakt. Ik ben zelf morgen niet aan het werk, maar zaterdag wel weer. Hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Bekijk origineel

57 reacties

Ook bij mij komen geen voicemail meer binnen in de 'oude' Hi voicemail app. Ik heb deze verwijderd en de nieuwe KPN voicemail app geïnstalleerd, maar daar komen de voicemails ook niet binnen.
Hoe zit het nu met die apps?
gr.
Marcel
Hij werkt na veel pijn en moeite weer maar heeeel erg traag ??? die oude van hi.
Dan zal ik die ook weer eens installeren, maar ik ben wel benieuwd naar de reactie van #KPN.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Janvh275, welkom op het Forum! Het is helaas bekend dat je problemen kan ervaren met de Beta Voicemail app voor voormalig Hi klanten. Mijn advies is de nieuwe Voicemail app te gebruiken of te bellen naar 1233 bellen wanneer je een Apple gebruiker bent. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 7
Badge +10
@Janvh275 en @mwdeheer kunnen jullie inmiddels een van de apps gebruiken zonder problemen? Hoor graag van jullie!
Helaas Natasja......bij geen van beide komen bij mij voicemails binnen. Zal het blijven proberen, maar als je tips hebt, dan graag.
gr.
Marcel
Reputatie 7
Badge +10
Ik neem morgen contact op met de Technische Dienst 🙂 Je hoort het van mij, zodra ik meer weet over het probleem!
OK...hoor het graag, want vind het een erg handige app....als het werkt....😉
Reputatie 7
Badge +10
@mwdeheer, ik heb gebeld met de Technische Dienst en het wordt naar verwachting binnen 24 uur opgelost. De routering stond nog naar de oude app, maar deze werkt niet meer en daardoor ook de nieuwe niet. Er is een ticket aangemaakt. Ik ben zelf morgen niet aan het werk, maar zaterdag wel weer. Hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@mwdeheer, kan je de nieuwe voicemail app inmiddels goed gebruiken? 🙂
Hallo Natasja, ja de nieuwe voicemail app werkt inmiddels en ik wil jou hartelijk danken voor jouw inspanningen....👌🏻
Met vriendelijke groet,
Marcel de Heer
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Marcel. Erg fijn dat de app weer werkt!
Ik kan sinds mijn nieuwe telefoon opeens niet meer inloggen op de Voicemail app. Erg vervelend, want gebruik deze veel en graag. Als ik op wachtwoord vergeten klik, krijg ik na lange tijd een sms met daarin een verificatiecode, maar zodra ik deze invoer in het wachtwoord veld (aannemende dat dat daar moet, gezien er geen andere opties zijn), geeft de app aan dat het wachtwoord incorrect is.
Hoe kunnen we dit probleem verhelpen? Zoals gezegd ben ik erg blij met de app dus ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Gi4nt, welkom terug! Ik zie dat je gebruik maakt van de oude Voicemail app voor Hi klanten. Omdat we iedereen aan het omzetten zijn naar het nieuwe voicemailplatform, kan het gebeuren dat deze app het niet meer doet. We kunnen je nummer alvast omzetten naar het nieuwe platform. Je kunt dan gebruik maken van de nieuwe app voor Android . Als je een Apple gebruiker bent, is die app er nog niet. Je kunt dan voor nu bellen naar 1233, zolang die app er nog niet is. Laat je me weten of je wilt dat ik je om laat zetten? Dan ga ik dit voor je aanvragen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik heb nog niets omgezet voor je. Mocht je dat wel willen, laat het me gerust weten. Dan vraag ik het alsnog voor je aan!
Bij mij werkt de nieuwe app niet. Oude heb ik nog niet geprobeerd. Krijg een melding dat hij de berichten niet kan ophalen. Ik heb op Android alles toegestaan dus daar kan het niet aan liggen
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Koomboy, welkom. Jij hebt de Hi-app gebruikt? Dan kan je de nieuwe app nog niet gebruiken namelijk. Laat je weten of je de Hi-app nog wel kan gebruiken? Over een paar dagen word je overgezet zodat je de nieuwe app kan gaan gebruiken. Je krijgt bericht als het zover is.
Ik was vroeger gebruiker van de hi app maar ik kan deze ook niet meer gebruiken. Ik wacht wel even af tot over een paar dagen. Krijg je een melding als je overgezet bent ?
Reputatie 7
Badge +23
Dan komt het daardoor, kan niet missen. Ja, je krijgt zeker bericht zodra je bent overgezet en dan kan je de nieuwe app ook gelijk gebruiken. Ik verwacht aan het einde van deze week!
Reputatie 7
Badge +23
Nog een update @Koomboy, Einde van deze week wordt niet gehaald heb ik begrepen. Je krijgt een e-mail zodra we een specifieke datum hebben! Excuses voor de vertraging.
Ik gebruikte voorheen ook de hi voicemail app. Zou je mij ook kunnen overzetten?
Badge
Hoi, ik gebruikte ook altijd de Hi app en die werkt bij mij ook niet meer. De nieuwe voicemail app kan ik niet gebruiken omdat ik een root-melding krijg. Ik zag bij reacties staan dat er een beta is die dat omzeilt, maar ik kan die niet vinden.
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Danielm85. Ik wil dat voor je proberen. Heb je een android telefoon? Want voor apple werkt het helaas nog niet.
Reputatie 7
Badge +17
Dag Christian. Is jouw telefoon geroot? Want dan is de kans groot dat het niet gaat werken. Bij mijn weten is er nog geen beta voor het grote publiek beschikbaar. Ik weet ook niet zeker of het daar wel op gaat werken.
Badge
Ja mijn telefoon is geroot (zoals zoveel telefoons). Maar met behulp van de uitstekende klantenservice inmiddels de beta-app geïnstalleerd en mijn Hi-voicemail is vanaf vandaag ook omgezet naar KPN-voicemail.

Reageer