Beantwoord

Voicemail app.

  • 22 januari 2018
  • 57 reacties
  • 2308 keer bekeken

Voicemail app beta voormalig hi klanten werkt niet meer opnieuw geinstalleerd en nu ook niet meer inloggen storing ?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 1 februari 2018, 15:09

@mwdeheer, ik heb gebeld met de Technische Dienst en het wordt naar verwachting binnen 24 uur opgelost. De routering stond nog naar de oude app, maar deze werkt niet meer en daardoor ook de nieuwe niet. Er is een ticket aangemaakt. Ik ben zelf morgen niet aan het werk, maar zaterdag wel weer. Hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo John, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi John, dat is best gek. Zou je de app ook eens opnieuw willen downloaden? Hopelijk heb je dan meer geluk. Zo niet, zou je dan een SMS willen sturen met STATE naar 121?
Hallo, ik heb een Samsung Galaxy S9+ Dual Sim en hierop de Voicemail app van KPN geïnstalleerd. Echter wanner ik de app opne zie ik alleen de melding 'Nog geen berichten', maar als ik naar 1200 bel dan heb ik daar 1 nieuw bericht en 4 bewaarde berichten. Hoe kan dit nu?

M.vr.gr. John
Reputatie 7
Badge +13
Hi Sixteenstones, leuk dat je gebruik maakt van het forum, welkom 🙂 Goed om te lezen dat met het opnieuw installeren van de app het nu wel werkt! Ik sluit je vraag. Mocht je nog eens een probleem ervaren of een vraag hebben stel deze dan gerust! We helpen je hier graag 😃
Bij mij geeft de kpn voicemail app nog steeds aan dat hij de berichten niet kan ophalen. Ik heb een Samsung a3 die niet is geroot. Ik heb alleen in het verleden gebruik gemaakt van de hi app. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt.

Edit: ondertussen de app opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.
Sinds gistermiddag werkt de app ook bij mij. 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Dat is jammer. Het kan zijn dat je de nasleep ervaart van het oplossen van de storing die er mee was. Ik zou je graag naar dit topic verwijzen waar je in het nodige terug kunt lezen. Een voor jou wellicht handig bericht is dit:

“De storing die was ontdekt op het voicemailplatform is opgelost echter kan je nog problemen ervaren door de grote hoeveelheden berichten die verwerkt moeten worden. Daardoor komen berichten vertraagd aan. De verwachting is dat zodra die grote hoeveelheid berichten voldoende is afgenomen, VVM goed gaat werken.

Totdat het probleem met Visual Voicemail volledig is opgelost:

1. Voicemail berichten kunnen wel gewoon worden afgeluisterd door te bellen naar 1233
2. Om te zorgen dat er een notificatie zichtbaar is, kan je de SMS notificatie aanzetten. Ga hiervoor naar het hoofdmenu -> optie 2 instellingen -> optie 4 notificatie instellingen -> optie 1 SMS notificatie bij Voicemail berichten.
3. Als je via het menu van 1233 de faciliteit Visual Voicemail hebt uitgezet, kan je Visual Voicemail weer activeren door een SMS te sturen naar 121 met de tekst STATE in hoofdletters.”

Beste Bart,

Ik heb de App verwijderd en daarna weer geïnstalleerd, maar het werkt niet. Ik heb vanaf een ander nummer de voicemail ingesproken, de App gestart. Deze maakt contact "Berichten aan het ophalen" en komt daarna met de melding "Nog geen berichten". Terwijl er dus wel een bericht staat.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Durk. Er is inmiddels een generieke oplossing en je zou het nu gewoon moeten kunnen gebruiken. Zou je de app helemaal willen verwijderen om de nieuwste versie vervolgens (opnieuw) willen installeren. Het kan zijn dat je nog de nasleep ervaart van dit probleem.
Ook bij mij werkt de voicemail app niet. Begrijp ik nou goed dat iedereen die dit probleem heeft dat hier moet melden en dat dan voor die persoon elke keer apart jullie technische dienst de platforminstellingen aan gaat passen???

Enne .... 4 april is het ook al geweest!
Reputatie 7
Badge +27
Welkom BoobyBandit! Ik heb gebeld met de technische dienst en ik moet nog even om je geduld vragen. Volgende week, op 4 april, zetten we alle klanten over op het nieuwe Voicemail platform. Dan kun je gebruik maken van de nieuwe app. Tot die tijd kun je de oorspronkelijke app nog even gebruiken of de ouderwetse voicemail 🙂
Beste Marcia,

Volgens mij zit ik ook nog op het oude platform want kan op dit moment helaas enkel voicemails afluisteren door 1233 te bellen. Zou je kunnen nagaan of ik nog overgezet moet worden?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @adindak en @Kookboy, jullie zijn inmiddels overgezet naar het nieuwe platform. Willen jullie de oude app verwijderen en de nieuwe installeren? Het zou dan vanaf de eerstvolgende voicemail moeten werken! Mocht ik nog iets kunnen doen, laten jullie het me weten?
Het nummer klopt ja.... alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Kookboy 😉, welkom! Ik neem morgenmiddag contact op met onze technische dienst om je nummer over te laten zetten naar het nieuwe platform. Het gaat daarbij om het nummer dat eindigt op -217 toch? Ik kom er dan nog even bij je op terug. Voor wat betreft je Apple toestel: zodra het hiervoor bekend is, delen we dit zeker op ons forum!
Ik heb een Android telefoon en zou ook graag overgezet worden. Is gewoon en men factory ingestelde telefoon. Ook wacht ik graag op de Apple versie. Voor mijn werk gebruik ik Apple. Maar voor het eerst graag mijn Android met het opgegeven nummer. Kan je mij omzetten.

Kan je ook mijn inlognaam veranderen naar kookboy ?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker kan dat! Ik bel morgen even voor je met de technische dienst. Zij zijn namelijk nu niet meer aanwezig. Zodra het gebeurd is, laat ik het je nog even weten!
@Marcia_ Ik heb het forum niet zo in de gaten gehouden, maar ik heb een Motorola en wil ook graag omgezet worden. Kan dat nog?
Reputatie 7
Badge +22
Helemaal goed! Dank voor je reactie. 🙂
Yes het werkt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Kim, welkom op het forum! Ik heb contact opgenomen met onze Technische Dienst om een en ander goed te zetten voor je. 🙂 Als het goed is, moet de voicemail app nu wel werken!

Mocht dat niet het geval zijn, verwijder en installeer dan de app eens opnieuw.

Laat je me weten of alles nu goed werkt?
Hi, ook ik ben een oud Hi klant die geen nieuwe berichten in de nieuwe app ontvangt. Kan dit ook voor mij worden opgelost? Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +27
Ik vermoed dat je voor die voicemails toch echt even 'gewoon' met 1233 moet bellen. De nieuwe voicemails zouden direct in je app moeten komen. Kan je dit bevestigen?

@adindak je hebt niet weer gereageerd, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Hmm beiden eraf gegooid en de nieuwe app erop gegooid. Geen berichten? Kan dus nog steeds mn voicemails van begin deze week niet afluisteren

Reputatie 7
Badge +27
@Reprobert je aansluiting staat inmiddels goed! Wil je even checken of de oude app echt verwijderd is en dan nog eens de nieuwe voicemail app downloaden? Dan zou alles moeten werken.

Reageer