Beantwoord

Voicemail app.

• 22 januari 2018
  • 57 reacties
  • 2308 keer bekeken

Voicemail app beta voormalig hi klanten werkt niet meer opnieuw geinstalleerd en nu ook niet meer inloggen storing ?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 1 februari 2018, 15:09

@mwdeheer, ik heb gebeld met de Technische Dienst en het wordt naar verwachting binnen 24 uur opgelost. De routering stond nog naar de oude app, maar deze werkt niet meer en daardoor ook de nieuwe niet. Er is een ticket aangemaakt. Ik ben zelf morgen niet aan het werk, maar zaterdag wel weer. Hoor graag van je of het is opgelost 🙂
Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom BoobyBandit! Ik heb gebeld met de technische dienst en ik moet nog even om je geduld vragen. Volgende week, op 4 april, zetten we alle klanten over op het nieuwe Voicemail platform. Dan kun je gebruik maken van de nieuwe app. Tot die tijd kun je de oorspronkelijke app nog even gebruiken of de ouderwetse voicemail 🙂
Yes het werkt, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan Marcel. Erg fijn dat de app weer werkt!
Hallo Natasja, ja de nieuwe voicemail app werkt inmiddels en ik wil jou hartelijk danken voor jouw inspanningen....👌🏻
Met vriendelijke groet,
Marcel de Heer
Sinds gistermiddag werkt de app ook bij mij. 🙂
Bij mij geeft de kpn voicemail app nog steeds aan dat hij de berichten niet kan ophalen. Ik heb een Samsung a3 die niet is geroot. Ik heb alleen in het verleden gebruik gemaakt van de hi app. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Alvast bedankt.

Edit: ondertussen de app opnieuw geïnstalleerd en alles werkt nu.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Gi4nt, welkom terug! Ik zie dat je gebruik maakt van de oude Voicemail app voor Hi klanten. Omdat we iedereen aan het omzetten zijn naar het nieuwe voicemailplatform, kan het gebeuren dat deze app het niet meer doet. We kunnen je nummer alvast omzetten naar het nieuwe platform. Je kunt dan gebruik maken van de nieuwe app voor Android . Als je een Apple gebruiker bent, is die app er nog niet. Je kunt dan voor nu bellen naar 1233, zolang die app er nog niet is. Laat je me weten of je wilt dat ik je om laat zetten? Dan ga ik dit voor je aanvragen.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik heb nog niets omgezet voor je. Mocht je dat wel willen, laat het me gerust weten. Dan vraag ik het alsnog voor je aan!
Reputatie 7
Badge +27
Beste @adindak en @reprobert, goede vraag! Op het moment dat jullie de oude Hi app gebruiken, staan jullie nog op het oude platform. De nieuwe voicemail app maakt gebruik van het nieuwe platform. In dit geval werkt die bij jullie dus nog niet. Op het moment dat de Voicemail app voor iPhones komt, wordt iedereen overgezet. Wanneer dit gaat gebeuren, is nog niet bekend. Wel kan ik jullie handmatig over laten zetten, als jullie van een ander toestel dan iPhone gebruik maken. Laat je dan weten of je dit wilt?
Reputatie 7
Badge +27
Ik heb je telefoonnummer al! Morgenochtend bel ik naar de technische dienst en zodra je omgezet bent, laat ik het je weten.
Reputatie 7
Badge +27
@Reprobert je aansluiting staat inmiddels goed! Wil je even checken of de oude app echt verwijderd is en dan nog eens de nieuwe voicemail app downloaden? Dan zou alles moeten werken.
Reputatie 7
Badge +27
Ik vermoed dat je voor die voicemails toch echt even 'gewoon' met 1233 moet bellen. De nieuwe voicemails zouden direct in je app moeten komen. Kan je dit bevestigen?

@adindak je hebt niet weer gereageerd, laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Reputatie 7
Badge +27
Zeker kan dat! Ik bel morgen even voor je met de technische dienst. Zij zijn namelijk nu niet meer aanwezig. Zodra het gebeurd is, laat ik het je nog even weten!
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Kookboy 😉, welkom! Ik neem morgenmiddag contact op met onze technische dienst om je nummer over te laten zetten naar het nieuwe platform. Het gaat daarbij om het nummer dat eindigt op -217 toch? Ik kom er dan nog even bij je op terug. Voor wat betreft je Apple toestel: zodra het hiervoor bekend is, delen we dit zeker op ons forum!
Reputatie 7
Badge +27
Beste @adindak en @Kookboy, jullie zijn inmiddels overgezet naar het nieuwe platform. Willen jullie de oude app verwijderen en de nieuwe installeren? Het zou dan vanaf de eerstvolgende voicemail moeten werken! Mocht ik nog iets kunnen doen, laten jullie het me weten?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Koomboy, welkom. Jij hebt de Hi-app gebruikt? Dan kan je de nieuwe app nog niet gebruiken namelijk. Laat je weten of je de Hi-app nog wel kan gebruiken? Over een paar dagen word je overgezet zodat je de nieuwe app kan gaan gebruiken. Je krijgt bericht als het zover is.
Reputatie 7
Badge +24
Dan komt het daardoor, kan niet missen. Ja, je krijgt zeker bericht zodra je bent overgezet en dan kan je de nieuwe app ook gelijk gebruiken. Ik verwacht aan het einde van deze week!
Reputatie 7
Badge +24
Nog een update @Koomboy, Einde van deze week wordt niet gehaald heb ik begrepen. Je krijgt een e-mail zodra we een specifieke datum hebben! Excuses voor de vertraging.
Hi, ook ik ben een oud Hi klant die geen nieuwe berichten in de nieuwe app ontvangt. Kan dit ook voor mij worden opgelost? Alvast bedankt!
Bij mij werken beide apps niet, zowel de nieuwe als de beta van hi.. Moet dit nog omgezet worden?
@Marcia_ Ik heb het forum niet zo in de gaten gehouden, maar ik heb een Motorola en wil ook graag omgezet worden. Kan dat nog?
Beste Marcia,

Volgens mij zit ik ook nog op het oude platform want kan op dit moment helaas enkel voicemails afluisteren door 1233 te bellen. Zou je kunnen nagaan of ik nog overgezet moet worden?

Alvast bedankt.
Zelfde probleem hier. Net een voicemail ontvangen. In de oude beta app blijft de boel laden en de nieuwe app geeft aan " we konden uw berichten niet ophalen, probeer het later nogmaals"

Edit: de beta app doet het nu wel weer. Alleen afspelen lukt niet. Ik houd het in de gaten.
Ja graag, ik gebruik de Galaxy S8+.

Wat heb je van me nodig qua gegevens wat ik in een pb kan toesturen?
Thanks!

Reageer