Voicemail app dual sim

• 8 december 2017
  • 7 reacties
  • 726 keer bekeken

Gisteren heb ik de voicemail app geinstalleerd op mijn Huawei Mate 10 Pro. Dit toestel is dualsim en nu zie ik alleen de voicemail berichten in de app van sim 1. Kan je ook de voicemail berichten van sim 2 weer laten geven? Oftewel kan de app dual sim aan?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo RobinSchouten en van harte welkom op het Forum. Het korte antwoord is ‘nee’, ben ik bang. Het wordt niet ondersteund. Het programma is niet gemaakt om op twee toestellen te functioneren. 😞
Reputatie 7
Badge +13
Hallo RobinSchouten en van harte welkom op het Forum. Het korte antwoord is ‘nee’, ben ik bang. Het wordt niet ondersteund. Het programma is niet gemaakt om op twee toestellen te functioneren. 😞 @Bart_gaat het hier niet om 1 telefoon met 2 simkaarten ?
want ik begrijp uit u bericht dat u denkt dat het 2 telefoons zijn
Reputatie 7
Badge +18
Dag Francois. Dat zou inderdaad heel goed kunnen. Dank voor de toevoeging. Het verandert echter niets aan het antwoord. De voicemail-app is gekoppeld aan je mobiele nummer: hij kan geen twee verschillende nummers aan.
Aangezien steeds meer toestellen dual sim worden lijkt me een ontwikkeling van de app erg interessant want zou het wel heel mooi zijn als je de app voor dual sim kan gebruiken.
Reputatie 7
Volgens mij zijn er een paar factoren om rekening mee te houden waardoor het mogelijk ingewikkeld is.
* Heb je meerdere 06 nummers bij KPN staan dan zijn deze geregistreerd onder 1 Mijn KPN-id.
* zou de app meerdere nummers wel ondersteunen, dan zou dat alleen kunnen werken d.m.v. (een soort van) uitloggen bij het ene nummer, inloggen bij ander nummer.

Ontwikkeling van een app, verbetering staat nooit stil. Dus wie weet wat de toekomst brengt.
Ik hoop idd. dat de voicemail app straks 2 sim kaarten aankan.
Lijkt mij niet zo ingewikkeld om te maken.
1e tabblad in app voor nummer 1 en 2e tabblad voor nummer 2 🙂
Ik heb het op een Oneplus vrij eenvoudig opgelost. De standaard is Sim 1 is mijn werknummer. Als ik de 1 lang ingedrukt hou gaat hij de voicemail bellen. Voor de privé sim heb ik in mijn contacten het volledige voicemail nummer staan en dat gekoppeld aan de sim 2
Werkt probleemloos

Reageer