Beantwoord

Voicemail app Hi iPhone werkt niet meer

Sinds 2 dagen werkt mijn Kpn Voicemail app niet meer en de berichten worden ook niet meer doorgestuurd via de mail.
Weet iemand hier een oplossing voor?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marcia_ 9 november 2017, 09:24

Hi @Nath., welkom op ons forum! We zijn maandag begonnen met de vernieuwing van onze voicemail voor mobiele telefonie. Als gevolg daarvan, kan je inderdaad merken dat de oude voicemail functionaliteiten zoals de app en mail niet meer werken. Het goede nieuws is dat er een nieuwe app gaat komen, het slechte nieuws is dat je daar nog even geduld voor moet hebben. Alle informatie vind je op de speciale pagina over de wijzigingen in de voicemaildienst op onze website!

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hi @Nath., welkom op ons forum! We zijn maandag begonnen met de vernieuwing van onze voicemail voor mobiele telefonie. Als gevolg daarvan, kan je inderdaad merken dat de oude voicemail functionaliteiten zoals de app en mail niet meer werken. Het goede nieuws is dat er een nieuwe app gaat komen, het slechte nieuws is dat je daar nog even geduld voor moet hebben. Alle informatie vind je op de speciale pagina over de wijzigingen in de voicemaildienst op onze website!
Hallo @Marcia_,
Dank voor je reactie.
Als ik het goed begrijp moet ik totdat ergens volgend jaar de nieuwe app wordt geïntroduceerd naar de voicemail bellen om mijn berichten te beluisteren.
Nu moet ik nummers aantikken in het voicemail menu.
Deze kloppen echter niet met de toegewezen functies op de KPN site.
Heb jij de juiste voor mij?
Reputatie 7
Badge +27
Dat klopt inderdaad. Je zou alsnog via optie 5 de berichten van vóór de wijziging moeten kunnen afluisteren. Kan je dat bevestigen? Als je daarnaast reageert op mijn privébericht , kijk ik meteen je telefoonnummer even na.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd op mijn privébericht, zie ik! Mocht je willen dat ik nog even nakijk hoe jouw nummer er bij ons in staat, laat je het me dan weten?
Beste @Marcia_,
Sorry voor de late reactie, de berichten heb ik beluisterd.
Kun je mij nog doorgeven welk nummers wissen is, bewaren en volgende?
Of KPN de juiste afbeelding voor gebruik voicemail op de site laten plaatsen.
Groetjes, Nath.
Reputatie 7
Badge +27
Hi Nath, als het goed is is 2 bewaren en volgende, 3 wissen en 4 herhalen bericht. Wil je me laten weten als het niet zo is? De komende 3 weken worden alle klanten overgezet naar het nieuwe platform. Ik verwacht dat dan ook alle afbeeldingen en informatie op onze website aangepast worden. Goed dat je het aangeeft!
Hallo @Marcia_,
Dank je voor je breicht.
Met nr 3 wordt niets gewist.
Bovendien krijg ik ook geen sms of mail meer dat er een voicemail is ingesproken.
Hoe zie ik dat er een voicemail is ingesproken.
Op deze manier bel ik mijn klanten veel te laat terug en kan mij dat klanten gaan kosten.
Graag je hulp in deze.
Goedemorgen, ik heb ook een probleem met mijn voicemail APP. Ik krijg wel bericht via dat er een voicemail is maar ik zie ze niet meer in mijn Voicemail app.
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je reactie! Ik heb nog eens met onze technische dienst gebeld, maar het veranderen van voicemailplatform zou volgens mijn collega ook niet uit moeten maken voor het gebruik van de app. Wil jij vandaag de app eens verwijderen en opnieuw installeren? Zij belt jou dan morgen om een voicemail in te spreken, zodat we het kunnen testen. Hou je me op de hoogte? Sorry voor deze vertraging!
Reputatie 7
Badge +27
Heb je nog een voicemail bericht gehad van mijn collega? Is deze weer via de app af te luisteren? Ik ben er erg benieuwd naar!

Reageer