Beantwoord

Voicemail app meldt dat er een storing is

• 18 juni 2017
  • 2 reacties
  • 147 keer bekeken

Bij de voicemail app krijg ik de melding van een storing
Ik kan mijn voicemail bericht niet afluisteren wat te doen?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Erik_ 19 juni 2017, 17:18

Hallo Tijger, welkom op het forum! Het klopt dat de voicemail app op dit moment niet (goed) werkt. We zijn bezig met overgaan naar een volledig nieuw voicemailplatform. Zodra dit rond is wordt visual voicemail ook weer volledig ondersteund op Android en iOS. Wanneer deze overgang echter klaar zal zijn is op dit moment nog niet bekend. Zodra we daar meer over weten maken we dat op het forum bekend.

Op dit moment kun je dan het beste bellen naar 1233, zoals Peter al aangeeft, om je voicemail te beluisteren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Eh, 1233 bellen?

Voor zover mij bekend is de app al maanden in revisie. Het lijkt niet op te schieten.
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Tijger, welkom op het forum! Het klopt dat de voicemail app op dit moment niet (goed) werkt. We zijn bezig met overgaan naar een volledig nieuw voicemailplatform. Zodra dit rond is wordt visual voicemail ook weer volledig ondersteund op Android en iOS. Wanneer deze overgang echter klaar zal zijn is op dit moment nog niet bekend. Zodra we daar meer over weten maken we dat op het forum bekend.

Op dit moment kun je dan het beste bellen naar 1233, zoals Peter al aangeeft, om je voicemail te beluisteren.

Reageer