Voicemail app ververst niet

• 29 juni 2015
  • 4 reacties
  • 354 keer bekeken

Beste Kpn,

Sinds een aantal weken heb ik problemen met de voicemail app van Hi. Als iemand een voicemailbericht achterlaat krijg ik daar per sms een melding van, alleen als ik de Hi voicemail app open, staat de voicemail er niet tussen. Ik heb dit al een paar keer eerder gehad en ik hoop dat dit is op te lossen. Het verversen van de inkomende voicemails helpt niet en ook het opnieuw installeren van de app heeft niet geholpen. Ik beschik over een Samsung S5 Mini en de voicemail app is versie 1.0.6..

Mvg,

Sebas 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat je nu problemen ervaart met de voicemail app. Om eerlijk te zijn heb ik dit nog niet echt eerder voorbij zien komen, waardoor ik geen antwoord voor je heb dat in kannen en kruiken zit! Ervaar je problemen sinds de overzetting van Hi naar KPN of werkte de app daarvoor ook al niet goed? En weet je misschien ook nog of dit sinds een bepaalde update is geweest? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reputatie 7
Badge +24
Hi , 

Welkom op het forum! Wat vervelend om te lezen dat je nu problemen ervaart met de voicemail app. Om eerlijk te zijn heb ik dit nog niet echt eerder voorbij zien komen, waardoor ik geen antwoord voor je heb dat in kannen en kruiken zit! Ervaar je problemen sinds de overzetting van Hi naar KPN of werkte de app daarvoor ook al niet goed? En weet je misschien ook nog of dit sinds een bepaalde update is geweest? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Same here.

Sinds KPN werkt de app niet meer, terwijl er beloofd was dat de Hi voicemail app zou blijven werken. Ik kreeg op 22-06-2015 nog een voicemail bericht van "voicemail": "hi, leuk dat je de app hebt geinstalleerd, bla bla"

Die app had ik al twee jaar maar okee.

Alle andere voicemailberichten kan ik alleen via 1233 luisteren en komen NIET in de app. Ook mijn op de APP ingesproken persoonlijke begroeting hoor je niet als je mij belt. 

Zojuist twee keer met 1200 gebeld, daar zeggen ze dat de app niet meer bestaat. Rara hoe zit dat??

Hallo,

Ik heb een overstap gemaakt van hi naar kpn.

Mijn voicemailap werkt niet meer hierdoor, ik begreep van de technische dienst dat ik op dit forum hiervan een melding kon maken, zodat ik weer op de lijst geplaatst wordt.

M.v.g. Josee Poth

Reageer