Vraag

Voicemail app ververst niet

• 21 november 2018
  • 13 reacties
  • 1005 keer bekeken

Ik had vroeger een Hi abonnement en hierbij zat een voicemail app die altijd perfect werkte en waar ik dan ook veel gebruik van heb gemaakt. Op een gegeven moment nadat Hi was overgenomen door KPN werkte deze app niet meer en moest ik overstappen naar de voicemail app van KPN, hiermee had ik meteen vanaf het begin al een hoop problemen dat mijn voicemails niet meer binnen kwamen.

Uiteindelijk na veel proberen, de app verwijderen, voicemail aan en uit zetten enz. had ik hem een tijdje geleden eindelijk werkend gekregen, helaas was dat maar van korte duur. Ik kreeg gisteren namelijk weer een voicemail en de app gaf hier wel heel mooi een notificatie van maar als ik dan in de app erop klik dan krijg ik een foutmelding dat de berichten niet opgehaald kunnen worden.

Ik zou graag willen weten hoe ik dit probleem permanent kan oplossen want nu kan ik steeds mijn voicemails niet beluisteren wat behoorlijk irritant is. Ik snap ook niet zo goed waarom deze app zo slecht werkt aangezien ik bij de app van Hi nooit problemen heb gehad.

Ik gebruik de app op een Oneplus 3 met Android 8.0.0

13 reacties

Reputatie 7
Badge +27
De vijf werkdagen zijn nog niet voorbij, maar heb je al iets gehoord?
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor je aanvulling. Ik heb het probleem voorgelegd bij onze technische dienst en zij nemen binnen 5 werkdagen contact met je op! Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me weten?
Vandaag werkte het in ieder geval niet meer, daarvoor had ik al een paar weken geen voicemails gehad dus geen idee of het toen nog wel werkte.
Reputatie 7
Badge +27
Android toestellen liepen ook tegen problemen aan, vandaar dat ik het even bij je wilde checken. Ik ga intern navragen of hier iets over bekend is en kom er bij je op terug. Sinds wanneer heb je dit probleem nu weer?
Ik had vroeger een Hi abonnement en hierbij zat een voicemail app die altijd perfect werkte en waar ik dan ook veel gebruik van heb gemaakt. Op een gegeven moment nadat Hi was overgenomen door KPN werkte deze app niet meer en moest ik overstappen naar de voicemail app van KPN, hiermee had ik meteen vanaf het begin al een hoop problemen dat mijn voicemails niet meer binnen kwamen.

Uiteindelijk na veel proberen, de app verwijderen, voicemail aan en uit zetten enz. had ik hem een tijdje geleden eindelijk werkend gekregen, helaas was dat maar van korte duur. Ik kreeg gisteren namelijk weer een voicemail en de app gaf hier wel heel mooi een notificatie van maar als ik dan in de app erop klik dan krijg ik een foutmelding dat de berichten niet opgehaald kunnen worden.

Ik zou graag willen weten hoe ik dit probleem permanent kan oplossen want nu kan ik steeds mijn voicemails niet beluisteren wat behoorlijk irritant is. Ik snap ook niet zo goed waarom deze app zo slecht werkt aangezien ik bij de app van Hi nooit problemen heb gehad.

Ik gebruik de app op een Oneplus 3 met Android 8.0.0

Als je de beginpost had gelezen had je gezien dat ik geen iphone heb en dat de melding die ik krijg is dat de berichten niet opgehaald kunnen worden. Ik heb nu precies hetzelfde probleem weer, dit is toen via een topic van iemand anders opgelost maar schijnbaar kan bij KPN nooit iets gewoon blijven werken als het eenmaal werkt.
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @Erknup, welkom terug! Liep je tegen deze certificaatmelding aan? Of is er iets anders aan de hand? Ik hoor het graag van je.
Ik heb nu een tijdje gebruik kunnen maken van de app zonder problemen (behalve dat de notificaties pas kwamen als ik de app opende, lekker handig...) maar nu heb ik weer precies hetzelfde probleem. Kan er gezorgd worden dat dit gewoon blijft werken want ik krijg er een beetje genoeg van dat ik hier steeds achteraan moet blijven gaan.
Reputatie 7
Badge +27
Heel onhandig 😞. Je mag je 06-nummer neerzetten bij klantnummer mobiel.
Ondertussen weer een aantal voicemail berichten gekregen die ik niet kan beluisteren, lekker handig weer dit. Mijn 06-nummer heb ik nog niet ingevuld omdat ik die mogelijkheid niet zie in mijn profiel.
Reputatie 7
Badge +27
Ik zie dat je je 06-nummer nog niet aangevuld hebt. Wil je dat alsnog doen? Dan kan ik je vraag bij onze technische dienst neerleggen.
Reputatie 7
Badge +27
Erg vreemd, hoor. Morgenochtend bel ik even voor je met onze technische dienst. Wellicht dat het hun bekend voorkomt en zij hopelijk een oplossing hebben. Wil je nog wel even je 06-nummer in je forumprofiel zetten? Ik zag je postcode + huisnummer er wel in staan al. Dan hoor je morgen opnieuw van me!
Beste @Erknup, welkom terug! Leuk je weer op het forum te zien. Het klopt dat de oude app het niet meer doet en je de nieuwe moet gebruiken. Echter is het wel vreemd dat je tegen deze problemen aanloopt! Zelf gebruik ik de app ook op Android en ik merk gelukkig geen problemen.

Ik begrijp het goed dat je wel steeds een notificatie van een nieuwe voicemail krijgt, maar dan vervolgens in de app een foutmelding krijgt dat de berichten niet opgehaald kunnen worden. Is dat bij elk bericht het geval of alleen bij bepaalde berichten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan neem ik contact op met onze technische dienst om te kijken wat er aan de hand is.

Dit is de eerste keer dat ik een notificatie van de app gezien heb, voorheen keek ik steeds zelf in de app als ik zag dat iemand mij gebeld had. Het gaat op dit moment alleen bij het laatste bericht fout maar als ik gewoon "pull to refresh" krijg ik dezelfde melding dus als er een nieuwe voicemail binnen komt zal er hetzelfde probleem ontstaan, de oudere berichten kan ik wel nog terugluisteren.
Reputatie 7
Badge +27
Beste @Erknup, welkom terug! Leuk je weer op het forum te zien. Het klopt dat de oude app het niet meer doet en je de nieuwe moet gebruiken. Echter is het wel vreemd dat je tegen deze problemen aanloopt! Zelf gebruik ik de app ook op Android en ik merk gelukkig geen problemen.

Ik begrijp het goed dat je wel steeds een notificatie van een nieuwe voicemail krijgt, maar dan vervolgens in de app een foutmelding krijgt dat de berichten niet opgehaald kunnen worden. Is dat bij elk bericht het geval of alleen bij bepaalde berichten? Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dan neem ik contact op met onze technische dienst om te kijken wat er aan de hand is.

Reageer