Beantwoord

voicemail beluisteren duurt veel te lang

• 1 december 2017
  • 8 reacties
  • 612 keer bekeken

I.t.t. voorheen krijg je bij het beluisteren van de voicemailberichten eerst telkenmale de telefoonnummers van de bellers te horen. Hiermee duurt het beluisteren van de voicemail (veel te ) lang.

Kan het beluisteren van voicemail ook zonder het oplepelen van alle nummers die gebeld hebben?
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 december 2017, 10:39

Hallo HJHulshoff en van harte welkom op het Forum. We hebben recentelijk inderdaad het één en ander aan onze voicemail veranderd. Wat jammer dat het jou niet bevalt. Zoals ik in dit topic ook heb geschreven is het juist de bedoeling om de zaken te verbeteren. Uiteraard geef ik deze feedback door. In de tussentijd wil ik je ook graag wijzen op de nieuwe Visual Voice Mail-app die er aan zit te komen. Wellicht sluit deze beter aan bij jouw wensen?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo HJHulshoff en van harte welkom op het Forum. We hebben recentelijk inderdaad het één en ander aan onze voicemail veranderd. Wat jammer dat het jou niet bevalt. Zoals ik in dit topic ook heb geschreven is het juist de bedoeling om de zaken te verbeteren. Uiteraard geef ik deze feedback door. In de tussentijd wil ik je ook graag wijzen op de nieuwe Visual Voice Mail-app die er aan zit te komen. Wellicht sluit deze beter aan bij jouw wensen?
Ik ben het helemaal eens met HJHulshoff. Afluisteren duurt nu veel te lang. Wie zit te wachten op het oplezen van het telefoonnummer dat gebeld heeft? Vaak zie je - als het een bekende is geweest - aan de gemiste oproep al wie er gebeld heeft.
het antwoord is waardeloos. Hoe kan je nu zoiets wezenlijks veranderen aan de werking van voicemail zonder een alternatief te hebben?
je kan niet meer terugbellen door op 1 te drukken, mijn standaard manier van voicemail behandelen, het duurt eeuwen voordat de stem klaar is met het voorlezen van een telefoonnummer dat ik bovendien ook nog eens moet opschrijven omdat ik de 1 niet kan gebruiken. Ook lekker handig en veilig in de auto!!!
Als voicemail met de app beter gaat, dan hebben we daar in de auto niets aan. Bovendien is deze nog niet beschikbaar voor IOS!
Wie is er ook maar iets opgeschoten met deze wijziging??
KPN heeft deze wijziging aangebracht om het gesprek juist langer te laten duren. Dan incasseren ze meer belminuten.

Het is inderdaad niet om te harden en voor mij reden om een andere provider te zoeken. Als je 10 berichten moet afluisteren ben je een half uur bezig. Dit is gekkenwerk.
Hoi,

je hebt twee opties om hier mee om te gaan. Als je het hekje "#" drukt terwijl nummer, datum en zo wordt afgespeeld dan wordt dat geskipped. Je kan het ook helemaal uitzetten via het instellingen menu.

Michel
Inmiddels maanden verder en de oplossing is nog niet in zicht. Waanzinnige 'verbetering' aan de VM, maar totaal onwerkbaar voor haar gebruikers. Ik vraag mij oprecht af waarom iemand het besluit neemt om de terugbel-optie te laten vervallen. Daarbij vraag ik mij als IOS gebruiker af als de app beschikbaar komt of daar wel weer de terugbel-optie in zit. Wet iemand dat?
De iOS app is geen app maar een integratie in het telefoonmenu. Dit is echter al twee x uitgesteld. Ik verwacht het eind 2018 begin 2019 KPN kennende.
Reputatie 7
Badge +28
@Jan Wassink: Zoals Carpebios aangeeft is dit een functie in iOS zelf. Terugbellen is inderdaad mogelijk, zie ook iCulture > kopje Visual Voicemail beluisteren.

Ik heb nog geen nieuws over de uitrol. Zodra we meer weten laten we direct van ons horen.

Reageer