Beantwoord

Voicemail beluisteren vanaf andere telefoon

  • 26 March 2021
  • 3 reacties
  • 1914 keer bekeken

Ik heb KPN en heb een probleem met het inbellen op het voicemailnummer wat jullie hiervoor hebben?

Ik bel dit nummer +31612001233 met een ander toestel want ‘ik ben mijn mobiel in het buitenland kwijt geraakt’. Bij mijn vorige provider kon ik dan mijn 06-nummer en pincode ingeven. Die mogelijkheid heb ik bij KPN niet. Als ik bel krijg ik direct te horen dat de voicemailbox die ik probeer te bereiken niet herkent wordt!! Hoe kan ik dan via een ander toestel mijn voicemail uitluisteren??

 

Ik hoop op een oplossing want dit is echt niet wat ik wil.

 

Groet,

Antoine

icon

Beste antwoord door PeterG 27 March 2021, 17:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Bij KPN bel je naar je eigen 06 nummer. Tijdens je meldtekst druk je op de ster-toets en wacht héél even. Daarna, nogmaals, je eigen nummer intoetsen en de voicemail-pin (die je wel al met je nu verloren telefoon ingesteld moet hebben!) gevolgd door een # intoetsen om de berichten te horen.

 

‘ik ben mijn mobiel in het buitenland kwijt geraakt

Je hebt toch wel al je simkaart laten blokkeren? Dat kan via tel.nr. 0800-0402.

Hoi Peter,

Dank je voor jouw bericht.

Ik ben hem niet echt verloren, daarom stond de tekst ook tussen ‘….’.

Op de site van KPN staat dat je dan moet bellen naar +31612001233 en dat werkte voor mij niet.

Ik was het aan het testen voor het geval het mij zou gebeuren.

Dank je wel voor jouw snelle reactie.

Antoine

 

Ah, preventief.

Oh, nog de link over voicemail vergeten zie ik ( @Antoine van den Hout )

kpn.com/voicemail

Over luisteren v.a. ander nummer zie

Kan ik voicemailberichten afluisteren vanaf een vaste telefoon?

Dat is natuurlijk ook van toepassing v.a. een andere mobiel (neem ik aan). Ik gebruik geen voicemail...vreeeselijke functie. Haat het ook om vm of ant.app. aan de lijn te krijgen.

 

Admin: Voor meer informatie over voicemail op je mobiel kan je terecht in dit topic.